15 Aralık 2017 Cuma

Mim - Kendimi tanıtayım

Beni tanımak isteyeceğinizi düşünmüyorum ama bir mim buldum ben de yazarak kafamı dağıtmaya karar verdim.Karamsar biriyimdir, konuşmayı da beceremem. O yüzden yazmaya çalışayım ben en iyisi.

Kaç yaşımdayım, Mesleğim?

38 yaşımın son demlerini yaşıyorum. Saçımda teyzemden çok beyaz var. Ki teyzem eşini kaybetmiş, altı çocuk doğurmuş, torun torba sahibi. Siz düşünün yaşını. Ama benim beyazlar teyzeminkileri döver.
Mesleğim; sekreterlik. Ve ben işimi hiç sevmediğimi defalarca söyledim. Nezih bir şirkette çalışıyorum ama işleyişi sevmiyorum. Emekliliğe de daha çok var maalesef. Yani ya bu deveyi güdecem , ya güdecem.

Nerede yaşıyorum? En sevdiğim yerin fotoğrafını paylaşabilir miyim?

Doğma büyüme İskenderunluyum. Burayı seviyorum. Ama artık tebdili mekanda hayra alamet vardır sözünü yaşamak istiyorum.


Geçenlerde eşimin sabah balığa çıktığında çektiği bir kareyi paylaşayım sizinle. Sahilimiz güzeldir. Evimize de yakındır. Hemen hemen tek yaptığımız aktivitedir sahile çıkmak.

Günlük hayatta beni mutlu eden şey nedir?

Eğer sabah çocukları okula bırakırken tartışmamışsam, işe geç kalmamışsam, iş yerinde bağzı kişilerin sesini duymamışsam, eve geldiğimde beni bekleyen işler yoksa, kızım ödevlerini erken bitirmişse benden mutlusu yoktur. Mesela geçen gün Ela'nın bebeğine ördüğüm elbise bile beni çok mutlu etti.


En sevdiğim meşguliyetim/ hobim nedir?

Sanırım uzun zamandır kendim için bir şey yapmıyorum. Hobilerimi unuttum. Sürekli koştururken buluyorum kendimi. Mutfakta zaman geçirmeyi seviyorum. Bahçem olsa çiçekler ekmek isterdim. Örgü örmeye çalışıyorum ama ellerim uyuşuyor. Üretebildiğim her şey beni mutlu ediyor aslında.

Evimin en sevdiğim köşesi.

Böyle bir köşem yok maalesef. Çünkü evde gerçekten artık değişiklik yapmanın zamanı geldi. Sehpamı yazın boyadım Ela yeterli bulmadı sanırım, eklemeler yaptı. Duvara bişeyler yapıştırmaktan, boyaları söküldü. Onçün bu soruyu es geçiyorum.

En sevdiğim kitap ve ondan bir bölüm.

Son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplar Azra Kohen'e ait.

"Din artık bugün, maalesef, salakların beynini kalıplarla yıkamak için, gelişmemiş ülkelerdeki uyanıklarca kullanılan bir silah haline gelmiş durumda."


"Bir toplumun gelişmesi için anneye yani kadına, o toplumu doğuracaklara saygı mecburiyettir."



Şahit olduğum bir mucize


Şahit olmadım ama olmak istediğim mucize, yeni yılda kallavi bir zam almak. Çünkü geçen sene yatırım yapıyoruz bahanesiyle zamdan nasibimizi alamamıştık.  Sanki bize yatırım yapıyorlar. Ha bir de malum şahsın istifası gerçekten mucizenin karesi gibi bir şey olur.

En çok görmek istediğim ülke.

O kadar çok ki. Singapur en başta, Avrupa'nın komplesi. Adalar falan... Ama bir pasaportum bile yok.

Bana göre en büyük başarım.

Pek öyle büyük bir başarım yok ama 10 yıldır aynı iş yerinde çalışabilmek bir başarı sanırım.

Ölmeden önce mutlaka yapmak istediğim şeyler.

Bol bol seyahat etmek, bahçesi olan bir eve taşınmak, kızlarımın üniversiteye gittiklerini görmek, onları ziyaret etmek ve okudukları şehri beraber keşfetmek, mezun etmek, mutlu birer işleri olduğunu görmek, emekli olmak :), zayıflamak, estetik... liste uzar gider.

Mutlu haftasonları.

21 yorum:

  1. 10 yıldır aynı yerde çalışabilmeyi hayal bile edemedim. Benim rekorum 1 yıl 9 ay...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay kolay iş değiştirmeye cesaret edemem.

      Sil
  2. Ne kadar güzel bir yerde yaşıyormuşsun.Biz Ankara'da soğuk ve sis içindeyiz.En mutlu şeylerini bile olumsuzluklar üzerinden yazmışsın.Vallahi bravo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam size diyorum, normal değilim ben :)

      Sil
  3. En büyük mutluluk kız çocuklarına sahip olmak, helede 2 kız sahibi olmak bir kızdan daha güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür prenseslerime.
      Kesinlikle katılıyorum size :)

      Sil
  4. Vuhuu, seni tam tanımadığımı farkettim. İskenderun dedin ya, benim beden eğitimi öğretmenim şuan orda öğretmen. Hüseyin bilmem ne okulu. Okulun adını unuttum.
    Estetik ne alaka? sen zaten çok güzelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir okul mu varmış İskenderun da?
      Kuzum fazlalıklar var. Olacak cesareti ve parayı toplamam lazım önce:)

      Sil
  5. Yeni yulmtüm dileklerinizi beraberinde getirsin inşallah Nil Hanım 😀

    YanıtlaSil
  6. Benim saçlarım yirmi yaşımda beyazlamaya başladı :) Sanırım şimdi bembeyaz. Olsun. Erken beyazlayınca insan alışıyor, yaşlandım moduna girmiyor. Hem Can bana beyazlayan bir telini gösterip tepemin tasını arttırıyordu da noldu, hah, tepesi kelleşmeye başladı. Benim en azından saçlarım oğluumm diyorum şimdi ona :D

    Dileklerin tez elden geeçekleşsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyazlarımı kafama takmıyorum sadece saçımı siyah kullandığım için çok belli oluyor, gelen giden boyan gelmiş diyor. Kuaför olayını da sevmeyince her muhabbetin sonu saçlara geliyor :)
      Sağol Handan'cığım.

      Sil
  7. ayyyy tatliş yaaaa yaniii senden mutlusu olmaması için çok şey lazııım, ben sana işallah bol seyahat ve bol tatil diliyorum. hadi geçcek nasıl olsa bu günlerin ve hayatın güzel kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sen sadece yorum yaz, mutlu olmam için yeter ♥

      Sil
  8. Hahahaaaa :))
    Tamam 2018 de senin için bol bol enerji gönderip hayallerini, isteklerini yerine getirmen için itelemece yapıcaz bacım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana bir sürtsem yeter ki bana Şebom. O enerjin bana geçer zaten.
      Öperim cano.

      Sil
  9. Manzaraya bayıldım. Bende deniz istiyorum :(

    YanıtlaSil
  10. İşini sevmemene üzüldüm:( ama azimlisin ve sebatkarsın, 10 yıl bunu gösteriyor, zırtpırt iş değiştirmektense, böyle sebatkar şekilde o işi devam ettirmek sonunda hayırlısıyla emekli olmak da güzel bir şey. Umarım zamanla seversin de..kızın çok tatlışmış, maşallah, bebeğin elbisesi de güzel olmuş. Mutluluklar ve dileklerinin gerçekleşmesini dilerim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel sektörde, terfi olmadan sürekli aynı yerde saymak, ast üst muhabbetini sürekli dinlemek, beş kuruş etmeyen insanların sahip olduğu yetkiler... vs her iş yerinde olan sıkıntılar. Emekliliğe daha çok var. Hayal gibi.
      Teşekkürler Müjde abla.

      Sil
  11. Yeni yılda hayallerinin en azından bir kısmını gerçekleştirirsin inşallah.
    O sesini duymak istemediğin şahsiyeti sen bana gönder ahahahaaa :)) Lal ediveriyim hemen :)))

    Öptüm kuzu seni ♥

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...