26 Aralık 2017 Salı

Ela hanımdan inciler

Geçenler de benim beyle atışıyoruz. Ben bulaşık yıkıyorum, o da balkona bakan pencereden bana gıcıklık veriyor. Ela dövim mi babanı kızım?

Ela: Hayır ama o, benim en iyi arkadaşım.

(Kıyamıyor babasına sıpa)

-----------------------------------

Yine kreş çıkışı yanıma gelmiş Sarı Fırtına. O gün bizim menüde elma var. Masamdaki tabakta soyulmuş, dilimlenmiş elmayı yesin diye Ela'yı gaza getirmeye çalışıyorum.

Ben: Bak anneciğim. Bu Pamuk Prenses elması. Kötü kalpli kraliçenin sihir yaptığı kırmızı elma var ya, işte ondan. Yiyen prenses oluyor.... bla bla.

Ela da yüzüme ne diyor bu kadın der gibi bir bakış atıp (hani saçmaladığımı yüzüme vuruyor gibi): Sen ciddi misin?
( Yani anlattıkların o kadar saçma ki, bu söylediklerinde gerçekten ciddi olamazsın der gibi.)

Kimi kandırıyorsam. Ters tepti plan tabi. Elmanın hepsini ben yedim.

-------------------------------------

Geçen akşam bizim yatakta yatıyor cimcimeler. Haftada bir gece benim yanımda yatma hakları var. Ela bunu çok sorgulamasa da, Ece asla atlamıyor. Hatta elinden gelse her akşam benim yanımda yatar. Neyse, uyusunlar diye telefondan, uyku müziği açıp, balkona çamaşır sermeye çıktım. Tabi Ece bizim odada yatıyor olmanın verdiği coşkuyla açtığım uyku müziğine " haydaaaa lülülüşş" diye eşlik edince Ela "annneeee" diye bana seslenir. Yanına gittiğimde:
- Anne, Ece kendini düğünde sanıyor diyerek hepimizi koparıyor.

Şimdilik Ela hanımdan bu kadar. Aslında daha fazlasını yaşıyoruz, daha çok gülüyoruz ama not almayınca maalesef hafızadan siliniyor.


Sevgiyle kalın.

23 yorum:

  1. Çok tatılar, bence de daima not almak lazım yoksa unutuluyor, teyze olarak ilk doğan yeğenimin sözlerini, yaptıklarını not etmiştim çok iyi oldu:))Maşallah diyeyim cimcimelere nazar değmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boylarından, yaşlarından beklenmeyen cevaplar, tepkiler gerçekten güldürüyor.
      İlerde okuyunca bakalım kendileri ne tepki verecekler?

      Sil
  2. Çocuklar her zaman yeni şeyler üretiyor. Yeni kelimeler, yeni cümleler hepsini akılda tutmak çok zor. Ne kadar akıllı ve çalışkanlar şimdiki çocuklar benim de kızım anasınıfına başladı bu sene çok daha farklı anılarımız oluyor artık.

    Bana da beklerim.
    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten her cümleye verilecek bir cevapları var :)
      Hemen iade i ziyarette bulunuyorum.

      Sil
  3. Ne tatlılar. Evlat hele de kız evlat candır

    YanıtlaSil
  4. çok tatlıııııııı :)

    YanıtlaSil
  5. Hep güzel anılarınız olsun dilerim, hatırlanan ya da hatırlanmayan harika anılar :)

    YanıtlaSil
  6. "Ay zamane çocukları bunlar" derdi babaannem bize.Ben de sizin kızlara diyeyim."Ay zamane çocukları bunlar" :)) coşkunuz daim olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten her yetişen nesil, bir önceki fena solluyor. Bizi şaşırtıp duruyorlar.
      Teşekkürler :)

      Sil
  7. Videolar kazanıyor not almalı ki anılar biriksin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Video çekme konusunda, ya da fotoğrafla anı yakalama hususunda pek becerikli değilim. Telefonu çıkarmaya üşeniyorum çoğu zaman :)

      Sil
  8. Düşündükleri bazen insanı hayrete düşürüyor değil mi? Küçük bir defterim var, oğlumun beni şaşırtan cümlelerini not alıyorum. İleride gülümsetsin diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel yapıyorsun.
      Ben eskiden not alıyordum. Şimdi bloğa yazıp ileriye taşımaya çalışıyorum.

      Sil
  9. Yazmayınca kesinlikle hafızadan siliniyor...
    Buraya yazmasam bir çok şeyi unutacakmışım meğerse...
    Keşke daha fazlasını yazsaydım diyorum hep...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele benim gibi balık hafızalı biri için çok fena kaydetmemek. Ece ile çok gülüyoruz Ela'ya. Bakalım ilerideki tepkileri ne olacak :)

      Sil
  10. Şimdiki zamanda inanır mı mantıksız şeylere bu akıllı çocuklar :) Ancak biz inanırdık.Maşallah Ela'ya :) Öperim onu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HArbiden biz biraz salakmışız küçükken. Dün de hiç beklemediğimiz anda babasına "canımın içi" dedi. Şok. Bizim pek kullandığımız bir kelime değildir.
      Tv de izlediğimiz bir dizide kız sürekli adama:"nerdeydin?nerdeydin?.." diye arka arkaya soruyor. Adamda tık yok. Ela bağırıyor: cevap versene :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Dahası var. Geçen bana:
      -Sen benim küçük kalbimsin dedi :)

      Sil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...