25 Ocak 2017 Çarşamba

Challenge #7. ve #8. gün

Eğer bir hayvan olsaydın hangisi olurdun?

Ahanda kesinlikle bundan olurdum: Tembel Hayvan



"Bu canlılar memeliler arasında günlük en az enerji yakanların başını çeker. Bir dakikada yaklaşık olarak 50 cm hareket hızına sahiptir. Otuçuldur ve günde yaklaşık olarak 18 saatini uyuyarak geçirir. Uyanık olduğu müddetçe yaprak yer ve küçük miktarlarda hareket eder. Oldukça az yaprak yer ve bu onu doğaya en saygılı memeli ünvanı almasını sağlar. Vücut ısısı oldukça düşüktür. Boşaltım yapmak ve sindirim atıklarını atmak için haftada bir defa yere inerler."

Bir daha ki hayatında kim olmak isterdin?

Bunu hiç düşünmemiştim. Böyle bir şans verileceğini hiç düşünmediğimden olabilir. Türkan Saylan olmak isterdim. Birden geldi aklıma.

17 yorum:

  1. Tembel hayvanın yaşam prensiplere bana da çok uydu. Oooh 18 saat uyku, yalnız biz tatlıcıl olalım, tatlıyla beslenelim tek yaprak olayı uymadı bana :)

    YanıtlaSil
  2. Sen çok yaşa e mi Nihan. Sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün. Ben tatlıyı nasıl gözden kaçırmışım?

    YanıtlaSil
  3. Tembel hayvan çok komik yaaa.Sıkılırdınız bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bilmem ki, sıkılmayı özledim belki de :)

      Sil
  4. Metehan'a Orman Partisi yaptığımda Can tembel hayvan maskesi takmıştı. Koltuktan kıpırdamayıp günü geçirmek moduna girdi sonra da, hahaha :)

    Türkân Saylan'a Allah rahmet eylesin, huzur içinde yatsın. Ne doğru demiş, gerçekten de borcumuz var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can'a burdan alkışlarımı gönderiyorum. Çok zekice. Denesem başarabilir miyim acaba?

      Gerçekten kadınlarda en çok anlamadığım şey. Kadınlığının güzelliklerini sana yaşatan Cumhuriyet. Nasıl oluyor da.... ?

      Sil
  5. alkışlıyorum seni türkan hoca olmak ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne büyük şeref. Nasıl güzel insan.

      Sil
  6. Türkan Saylan en iyi seçim. Tebrikler:)

    YanıtlaSil
  7. İki uç şey seçmişsin kendine:)))) Çalışırken Türkan Saylan'la değil ama onun öğrencileri ile tanışma imkanım olmuştu. Bu ülke için çok fazla emek vermiş ama değeri bilinmemiş insanlardan biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle olmuş, hiç farketmemişim.
      Hele son zamanlarda yaşadıkları ne kadar acıydı.

      Sil
  8. Bu ülkede kadir kıymet bilinenden çok ziyan edilen var. Bu böyle sürdükçe de burnumuz b.ktan kurtulmaz. Ama yine de #HAYIR :)

    Bu arada Türkan Saylan'ın yaşamına bakınca, aynı anda tembel hayvan olmak imkansız:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten iki zıt kutbu nasıl seçmişim ben de yuh dedim. Bu kadar da tutarsız olunmaz ki!

      Aynen #HAYIR

      Sil
  9. ahahahaaa :))
    Tembel hayvana pek güldüm :))
    İlahi Nilhan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tembelim be Şebom napim.
      Geçem ilk defa belgeselde izledim bu hayvanı.
      Aha ben dedim :)

      Sil
  10. Ya alemsin canım ya nerden buluyorsun bunları :D Şaka maka ablam da kesin tembel hayvan olurdu.Bayılıyor uykuya :D
    Keşke hepimiz Türkan Saylan olabilseydik...

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...