23 Ocak 2017 Pazartesi

Challenge #4. gün

Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler?

Bilir kişi olduğum bir konu yok ama, genelde tarif konusunda danışırlar bana. Kitap tavsiyesi için de fikrimi soran olur ama çözebileceğim bir husus bulamadım ben yaw.

Fikir soran çok da, çözüm soran yok mu hiç acaba? Vardır da öyle şak diye sorunca, ben tıkanıp kaldım. Bizim patrona ait bir hastanemiz var dolayısıyla genelde dr ve randevu işi için bana gelen çok. Evet evet bu konuda çok yardımcı olmuşumdur.

Başkaaa; işyerinde genelde pek samimi olan :P doğumgünlerini ben organize ederim.

Eğer birşey alınacaksa (genelde ev ile ilgili )bana sorarlar çünkü araştırmasını güzel yaparım. (Geçen gün ki yediğim turşu kazığını saymazsak.)

Sanırım çözümden çok sorun yaratan bir tipim :)


13 yorum:

  1. Aahahahahaaa :)
    Sorunlu arkadaşım benim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana diyorum, kendimi yerden yere vurmakta üstüme yoktur :)

      Sil
  2. Kazığa mı güldünüz? Kendime her fırsatta giydirmeme mi?

    YanıtlaSil
  3. Bence çözüm buluyorsunuz ki herkes size geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde iyi bir dinleyiciyimdir. Çözüm konusunda fikir üretirim ama faydalı oluyor muyum bilmiyorum :)

      Sil
  4. Espri yeteneğinle,olaylara bakışın bence çözüm sürecine bir bakış,kendini yabana atma derim.
    Bak o alışveriş araştırmasını ben hiç beceremem,çok kazık yemişliğim vardır benimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında soruları duyuncaya kadar kendini işe yaramaz sanıyorsun. Ama düşününce boş biri olmadığını anlıyorsun.
      Kazık yemek insanın modunu düşürüyor ya .

      Sil
  5. Sanırım çözümden çok sorun yaratan bir tipim deyişinize..ki bence anneler genelde çözüm üretir eminim siz de öylesiniz :)
    Tatlı bir cevaptı.

    YanıtlaSil
  6. ha haaaa bence sen keyif verici maddesin bee konuşan gülümser.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Deep. Sen de böyle düşünüyorsan ne mutlu bana.

      Sil
  7. Dün akşam bir konuda çözüm bulmam için taa Almanyalardan arandım. Sanırım haklısın bazen çözüm odaklı olabiliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. 4. gün itibariyle kendini yeterince yerden yere vurduğunu düşünüyorum. Bence fazla haksızlık ediyorsun. Gayet de keyifli, dolu dolu, esprili ve düşünceli yazılar yazabildiğine göre, böyle olmadığına inanmak benim için imkansız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorun kendimle. Kendimi ezik bir tip olarak görmüşümdür hep.

      Sil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...