21 Şubat 2011 Pazartesi

Ne haftasonuydu ama ...

Cumartesi sabah erkenden kalktım. Çünkü kızımın odasında tek kişilik yatakta aynı pozisyonda daha fazla yatamazdım. Çamaşır attım makineye, çamaşırlıkta asılı olanları topladım, katladım, yerleştirdim. Bulaşık makinesini doldurdum ( ne kolay doluyor şu meret) mutfağı adam ettim. Balkonu yıkadım. Yatakların çarşaflarını değiştirdim.Balkon dolu, makine dolu , sepet hep dolu ...

Kuzum uyandı hazırlandık , çok sevdiğimiz Nuno halamıza gittik. Ve yine ağladık. Demek ki kızım kreşe gittiği için ağlamıyor, tüm sorun benden ayrılması :(

Öğlen çıkışta direkt kuzuma koştum, uyuyordu ama sesimizi duyunca çok sürmedi uyku hali. Kayınvalidem sağolsun yemek hazırlamış. Ece nin en sevdiği yoğurt çorbası, nefisti:)

Akşama kadar kayınvalidemlerde kaldık. Öyle yağmur yağıyordu ki; aklım hep evdeydi . Sabah havanın güzelliğine aldanıp balkon kapısını açık bırakmıştım, ve astığım çamaşırlar yağmurdan tekrar yıkandılar(neyse ki renkli sermiştim :) )

Ece arabada uyuyacağı için kayınvalidemlerden çıkmadan altını sarıp, üstünü değiştirmek istedim ve o zaman başladı kriz. Çoraplarını giymemek için öyle bir inatlaştı ve ağladı ki.. Sonuç: galip Ece. Çorapsız bir şekilde çıkardım . Eve gelirken dediğim gibi arabada uyudu ama yatağına koyarken de uyumamak için kıyameti kopardı. Ve inanmayacaksınız öğlen 1 saat bile uyumayan kızım gece 12'ye kadar uyku nedir bilmedi. Haa bir de bezini değiştirdikten sonra bir giyinmeyecem faslı daha yaşadık. yarım saat evin içinde çıplak gezdi. İçten içe" boşver uyumazsa uyumasın , yarın pazar geç uyanırız" diye hayaller kuruyordum.

Pazar sabah saat 07:00 ve içerden bir ses:"anneeee ben uyandııımmmm" çok uğraştım tekrar uyuması için. Ama galip yine Ece. Kahvaltı faslı, krep istedi, bir taneyi bile zor yedi. Balkonda kalmak istemesi yine kriz yarattı. Neyse avm ye gidelim dedik babası söz vermişti. Onu giydirdim ben de hazırlanmak için odama geçtim, geldim ki kuzum bıraktığım yerde uyumuş. O uyurken ben de yemek hazırlayayım dedim. Uyandı. Çıktık avm de sürekli kucak istedi. Öğlen yemeği yemedi, oyuncaklara binmedi . Eve gelirken arabada yine sızdı, eve çıktık yine uyandı. Elmalı toplardan yaptım ama onu da yarım yamalak yaptım. Avm de yiyince hazırladığım yemek bugüne kaldı. Ece akşam makarna istedi yoğurtlu.Bir küçük tabak ya yedi, ya yemedi. Banyo yaptık ve kıyamet koptu. Kızım giyinmek istemiyor. Bizim evler kaloriferli değil ki, tamam çık kızım diyesin. Banyoda soba açmışım. Kapıyı açtığın anda buz gibi hava çarpıyor yüzüne. Allahım nasıl ağlıyor görseniz. "Giymiceemm, bunu giymek istemiyooom, başkasını giyicemm" iyi peki başkasını getirdim yok, başkasını yok, baba geldi yok... Yarım saatten fazla ağladı. Gözler düğme gibi oldu ağlamaktan. Artık içini çekiyor. En son babası aldı çıplak şekilde odasına götürdü açtı çekmecesini ne giymek istiyorsun diye sordu. Benim içim gitti , hemen sobayı getirdim. Baktım olacak gibi değil, sabrım deneniyor ( haa arada bağırmadım mı, kopmadım mı? hem bağırdım hem koptum) Aldım kuzumu sardım battaniyeye kucağıma oturttum. Konuştum, sarıldım.Sustu, sakinleşti, ne giymek istediğini söyledi. Öyle özel bişey değil, çekmecede gözüne görünenleri. Özür diledim ona bağırdığım için ama hiç oralı olmadı. Gözleri kapanıyordu.Öyle halsiz kaldı ki ağlamaktan, bıraktığım yerde uyudu. Babasının teşhisi beni çok rahatlattı " şeytan kaçmış bu kızın içine, psikolojisi bozulmuş" Öyle pozitiftir benim kocam :) Sağolsun.

Poğaça yapacaktım olmadı, yemek zaten olmadı, halıları süpüremedim, ütü beni bekliyor, ev kalk gidelim diyor. çamaşırlar salonun ortasında . Banyo yaptım yattım.

Kızım gece uyandı , o da ne? Ateşler içinde yanıyor yavrum :( Zaten burun akıntısı vardı. Hemen üstünü hafiflettim. Yanına uzandım. Uyanıp ağlamasa ateşinden bile haberim olmayacaktı. Rezilim ben rezil.

Bu sabah kreşe yollamadım. Anneanneye gitti kuzum ve yine ağladı. Hiç hali yokmuş sadece bir bardak süt içmiş gün boyunca. Hiç birşey yememiş .

Şu anda yanında olmak, onun yanına uzanmak için neler vermezdim. Allahım nolur biran önce iyileşsin kuzum. Giderken ilaç alacam. Büyük ihtimal boğazı acıyor. Doktora da götürmedim. İnşallah daha kötüye gitmez.

Gece yanında yattığım için sürekli muhabbet etti benimle : -Niyyancık, sabah Yıldız (öğretmeni) almasın beni, ben kendim geçecem ...
Hadi iyileş meleğim, Niyyancık ve babacık seni bekliyor oyun oynamak için ...

8 yorum:

  1. Bütün gün nazı ondanmış demek ki kıyamam ben kuzuya.Büyük bir salgın mevcut maalesef.Ateş düşürücü ile doktoruna sorarak antibiyotiğe başla istersen canım maalesef antibiyotik kullanmadan geçmiyor:(
    İnşallah bu gün daha iyidir.Çok üzüldüm.
    Kendine kızma fark edemedim diye nereden bileceksin bu ateş çok sinsi zaten birden zıplıyor aniden yakalıyor kuzularımızı.
    Tekrar çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. merhaba, ikiz annesine katılıyorum bi doktora götür bence. biz çalışan annelerin evleri hep böyle kalk gidelim diyor anacım. bern bugün evdeyim .ama benimde bugün canım istemiyor. neyse...çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. Ah yavrum huysuzluğunun nedeni buymuş demek ki. Bir an önce iyileşir inşallah.
    Hastalandığına mı yanayım huyunun değiştiğine mi der hep annem. Boşver evi de kabul etme kimseyi.

    YanıtlaSil
  4. ortalık salgından geçilmiyor. doktora danışmak en doğrusu olur, naçizane öneri... çok geçmiş olsun kuzuya...

    YanıtlaSil
  5. bebişler hasta olmasa hiç ne güzel olurdu.
    anneler harap kendileri haşat olmaz,çiçek gibi solmazlardı.
    acil şifalar miniğe,anneye de metanet.

    YanıtlaSil
  6. :) İnan ben okurke yoruldum :D sen bu kadar koşturmaya nasıl dayanıyorsun maşallah. Hayat koştur koştur hepimizde aynı. Kalk git çalış gel yat. Birde çocukları memnun et. Ece hanımda nazlı maşallah. Dediğinide yaptırtıyor hani.Bazen bende kızıma kızabiliyorum. Sonra senin gibi üzülüyor özür diliyorum :S ama napalım bizimde bir sabır noktamız var değilmi.

    YanıtlaSil
  7. Ahhh canım ondanmış mızmızlanması, çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  8. İkiz annem, dün bütün gün su dışında ağzına bişey koymamış. Aradım doktorumuzu daha ağır bir antibiyotik önerdi. Macrol kullanıyordum ben Aferin ile beraber. Baktım işe yaramadı alıp götürürüm doktorumuza. çok teşekkürler canım

    keyf-i Sibel: Dün benim de canım bişey yapmak istemedi. Zaten bütün akşam kucağımdaydı kuzum. Saldım gitti

    Nehir İdam gelenimiz de yok zaten be ebrum, ama şu takıntılar yok mu nefret ediyorum . sağol canım

    Neval: keşke be neval. onlara gelen bize gelse.

    Asahhara: bu kadar koşuşturmaca ve inan elde var sıfır. dediğini yapmamaya çalıştıkça inatlaşıyor. bu sefer benim içime şeytan kaçıyor :(

    Ballı lokmam sağol canım.

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...