19 Kasım 2012 Pazartesi

4. Yaş ( varan 1)

Daha doğmadın ama biz yaşgünün birinci faslını evde kutladık.

Artık farkındasın senin için yapılanların. Süsleri beraber hazırlamak hem faaliyet oldu, hem mutluluk. 4 rakamını çok beğendin. " İyi ki doğdun Elif Ece" yazısını da sen uyuduktan sonra hazırlayıp perdeye astım. Sabah kalktığında önünden ayrılamadın bir süre. "Beğendin mi annecim" diye sorduğumda bana doğru dönüp yüzündeki gülümsemeyi gösterdin.









İşte o kumaşlardan sana yaptığım uyduruk elbise. Benim içime hiç sinmedi. Sana süpriz olsun diye hiç ölçünü almadım tamamen göz kararı oldu. Ama sen bütün gece üzerinden çıkarmak istemedin. Bir gece önce 01:30 a kadar oturdum , iyi ki oturmuşum. Yüzündeki tebessüme değermiş güzel kızım.












Sana çok mutlu olacağın bir hediye aldık babanla. Ama maalesef benim kararsızlığım yüzünden sipariş vermekte geç kaldık ve cumartesiye yetiştiremedik. Olsun, nasıl olsa daha doğmadın ya :D Çok seviyorsun fotoğraf çekmeyi. Artık pili biter , hafızası dolar cümlelerini duymayacaksın benden. Güle güle kullan bitanem. Dilerim hep seni mutlu eden kareler yakalarsın.







Sen bana şükrü hatırlatan, sabrı öğrenmemi sağlayansın. Günden güne beni şaşırtan, sen bana hayatımın en büyük armağınısın. Tüm belalar, kederler, üzüntüler senden uzaklaşsın. Yüzündeki gülücükler hiç solmasın.

Doğum günün kutlu olsun MUCİZEM.


Şimdi sıra partinin ikinci faslında. Çarşamba günü kreşte. Ailemizde hiç çocuk olmadığından, kreşte kutlamayı ben istedim. Arkadaşlarıyla kutlasın. Ne de olsa onun günü. İçindeki çocuğu yaşatan herkesi bekleriz.

25 yorum:

  1. iyiki doğmuş kuzucukk, ne güzel de olmuş elbisesiyle...Okulda kutlamak en güzeli bence de :) Ama çok özendim süslerinize biz de seneye yapalım bari :)))

    YanıtlaSil
  2. kızının doğum günüsü kutlu olsun canım...
    nice mutlu yıllara inşallah...

    çok güzel olmuş...
    prensesler gibi...
    maaşallah...

    YanıtlaSil
  3. nice mutlu yaşlara..ne güzel hazırlanmışsınız....her gününüz böyle olsun dilerim...gözlerim doldu okurken...sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Sağlıklı,mutlu huzurlu nice güzel yaşları olsun prensesin :) Öperim tatlı yanaklarından..

    YanıtlaSil
  5. Minik prensesin 4. yaş gününü kutluyorum.Mutlu,bol gülücüklü,şirin bir yıl diliyorum ona:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Pamuk prenses olmuş :)
    Sağlıkla,mutlulukla güzel günleriniz olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Mutlu yılların olsun güzel cimcimemmm. seni taa buralarda çok seven bir teyzen var bilesin :)

    YanıtlaSil
  8. Nice güzel yıllara inşallah.Herşey çok güzel olmuş eline sağlık.Bu arada http://selmatozan.blogspot.com/2009/10/su-dalgasi-modeli-yapilisi.html battaniyeyi buradan çıkardım.Umarım sana da faydası olur.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. nice yıllara.en güzel zamanlarıdır bu zamanlar tadını çıkar annesi.bol bol öp.

    YanıtlaSil
  10. nice nice mutlu yıllar güzel prensese ve güzel anneye sevdikleriyle birlikte:)

    YanıtlaSil
  11. Allah sağlık mutluluk versin hep, bir ömür boyu gülücükler eksik olmasın yüzünden. İyi ki doğdun güzel kız, elbisen de çok güzel olmuş annenin ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  12. Amanın, şu güzelliğe bak. Maşallah...
    O yüzündeki gülümseme hiç solmasın, hayatta tüm isteklerin hep önüne geliversin, sağlıklı, mutlu, sevdiklerinle beraber olacağın upuzun bir ömrün olsun Ececik:)

    YanıtlaSil
  13. Doğum günü kutlu olsun Ececiğin ,nice nice yaşları olur inşallah..
    Elbisesi çok şirin olmuş ayrıca :)

    YanıtlaSil
  14. ikinizin de "doğum" günü kutlu olsun. her zaman çok çok çok mutlu olsun, mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  15. nice güzel yaşları olsun elif ece nin :) ve elbise de gayet başarılı tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
  16. Elif Ece'nin dogum gunu kutlu olsun, nice nice saglikli mutlu yaslari olsun..elbiseside harika olmus ellerine emegine saglik canim..:))

    YanıtlaSil
  17. ay masallah kuzuya...nıce senelerınız olsun saglık ve mutluluk dolu..ellerıne emegıne saglık bence harıka seyler yapmsın..sevgıler

    YanıtlaSil
  18. Dogüm günü kutlu olsun elif ecemin ..Allahtan sevdikleriyle birlikte uzun,mutlu,sağlıklı günler diliyorum

    YanıtlaSil
  19. nice nice yılları olsun küçük prensesin, çoook güzelsiniz :)

    YanıtlaSil
  20. Daha doğmadan kutlamalar başladı değil mi :) Ben de bir ön kutlama yapayım ama yine ve önce seni kutlamak isterim. Ne de olsa olayın mimarı sensin. Anneliğinin 4. yılı kutlu olsun. İyi ki doğurdun, iyi ki anne oldun, dilerim Ece' m hep mutlu olsun, sağlıklı, huzurlu uzun bir ömrü olsun.

    YanıtlaSil
  21. Hepinize ayrı ayrı canı gönülden teşekkür ederim. İyi ki varsınız. İyi ki doğurmuşum ki, sizleri tanımışım.
    Hepinizin güzel gören gözlerine, yüreğine sağlık.
    Güzel temennileriniz için çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  22. Nilhaaaann ben bakamamıştım bloğuna elbise bitmiş ve şahane olmuş bayıldım renklerine duruşuna ve kumaşına..Nisan ayında senden nasıl yaptığını ayrıntılı alabilirmiyim??? :)
    Yeni yaşınız kutlu olsun..Mutlu yıllar nice senelere

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel olmuş ellerine sağlık insan çok yoruluyor ama el emeği ile birşey yapmak ve o gülümsemeyi görmek pahabiçilmez..

    Canım geç kaldım ama doğum gününüz kutlu olsun....

    YanıtlaSil
  24. Prensesin yeni yaşı kutlu ve de mutlu olsun, sağlıkla, huzurla analı - babalı büyüsün inşallah.

    Elbise de el emeğin, göz nurun çok şahane olmuş.

    Eline, emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  25. Ne güzelsiniz kucak kucağa, ne güzel gülmüşsünüz, hep gülün inşallah, daim olsun mutluluğunuz. Ece kızı kutlarım tekrardan, o dört yaş ne biçim kobacaaaan bi yaş var ya üüüffff sen bunu biliyon mu :D

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...