18 Şubat 2011 Cuma

indirimlr.com

Grup satın alma modeli artık Türkiye'de bir başarı! Sizde farkına varmışınızdır fırsat siteleri son dönemlerde ülkemizde gerçekten çok popüler oldu ve her gün yeni bir fırsat sitesi daha piyasaya çıkıyor! Ben bu fırsat sitelerinden birkaçına üyeyim. Ama gelgelelim benim bulunduğum ildeki fırsat seçenekleri o kadar az ki, gelen çoğu maili okumadan siliyorum. Fakat siz büyük şehirlerde oturan arkadaşlar için gerçekten güzel indirimler sunuluyor. Yarı fiyatından düşük uçak biletleri, tatiller, giriş biletleri...vs. Keşke büyük şehirlerde yaşasaydım dedirten fırsatlar:)

Gelelim bir yeni probleme daha! Bu kadar çok seçenek olunca insan hangisine bakacağına karar veremiyor!Bu sorun için bir çözüm gerek diyerek işte size
Indirimlr sayfası. Bizim için Türkiye'nin tüm fırsatlarını bir araya toplamış!

Indirimlr – kategorilere göre sıralanmış, tüm fırsatların bir arada olduğu, interaktif ve kolay kullanımlı bir platform.

Kimin senin için en iyi teklifleri sunduğuna karar vermen için, tüm fırsat sitelerini, Alexa Rank puanlarını ve şehirlerin sayılarını bir listede sunuyor. Ayrıca, seçeneğini daha da kolaylaştırmak için, siteler hakkında kendi yorumlarını açıklaman da mümkün. Hem zamandan, hem paradan tasarruf etmenin yeni yolu!

Bence bu çok harika bir çözüm olmuş ve eğer sende artık kolayca fırsatları takip etmek istiyorsan Indirimlr ile mutlaka tanışmalısın!

5 yorum:

  1. Güzel paylaşım olmuş benim gibi indirimcier için

    YanıtlaSil
  2. Ben internetten sadece idefix den kitap alıyorum. Onun dışında hiçbirşey almadım şuana kadar ama bakarım sık sık:)

    YanıtlaSil
  3. tadınadoyamadımdilek: faydalanabilene ne mutlu:) hatay için seçenek o kadar az ki :)

    Ebru: Keşke ben de kendimi senin gibi frenleyebilsem:)

    YanıtlaSil
  4. Elime alıp evirip çevirmem lazım bişeyleri böyle altını üstüne getirmeliyim filan. O yüzden de dokunmadan alamıyorum. Kitap da aslında kokusunu ala aladaha hoş ama neticede belli diye çıkamıyorum da sık sık o yüzden alıyorum nette.

    YanıtlaSil
  5. Ebru: Alışveriş benim için artık lükse kaçıyor. Öyle eskisi gibi saatlerce yapamıyorum. Ya kızım beni bekliyordur, ya da yanımda oflayıp poflayan bir eş vardır. O yüzden öyle özledim ki pazar alışverişlerini. Esnafla muhabbet etmeyi :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...