18 Ocak 2011 Salı

Yine , yeni bir kek ile karşınızdayım

Kekseverim napiim :) Haftasonu ödev etkinliğimizden sonra Ece yi anneanne ile bahçeye yolladım. Ben de koyuldum evi üstten üstten ( buraya dikkatinizi çekerim çünkü ben ev temizliği yapmaktan hiç hazetmeyen biriyim) toplamaya. Ece yokken bile keyfimce bir banyo yapamadım. Neden çünkü zaman denen gıcık şey ile yarışıyorum. Banyodan çık aylar sonra kuaförün yolunu tut. Biraz kadına benze. Sonra koşşş eve. Bir kek ve basit mi basit bir poğaça yap. Aslında bunları kızımla yapmak istedim ama o istemedi. Sonra patates ve köfte kızart. İşte Ecem geldi. ucu ucuna yetişti herşey yani. Oldum olası hoşlanmadım şu koşturmacalardan. Oysa kızımı yollamışım anneanneye, elimde 5 saate yakın bir zaman. Biraz uzan, nefes al, kendin için bişeyler yap di mi? Ama nerdeee?? Zaten babadan uyarı aldık. Bir daha cimcimeyi haftasonu bir yere yollamak yokmuş. (Hemen de sok zaten kötü anne moduna beni. ) Aslında haklı çok özledik kuzumuzu.

İşte yaptığım kek ve poğaçacık tarifi. -cık eki Ece'den dilime yapıştı. O bu aralar herşeyin sonuna -cik, -cık eklemeye bayılıyor. Ben ise poğaçacık dedim çünkü gerçekten çok basit bir tarif.

Zencefilli, Damla Çikolatalı Kek

2 yumurta
1 bardak şeker
1 bardak süt
1 bardak sıvıyağ
1 kabartma tozu
1 vanilya
1 çay kaşığı dolusu zencefil
1 çay bardağı damla çikolata
2,5 bardak un


Bu kek tarifini bloglardan birinden aldım ama adını unuttum desem umarım bana kızmaz arkadaşım.

Basit poğaçacın tarifini de forumdan Selda arkadaşım verdi.

2 bardak yoğurt
1 bardak sıvıyağ
3 kabartma tozu
alabildiğince un

İçine: peynir maydanoz (harcı tamamen size kalmış)

Bir haftasonu da böyle geldi geçti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...