18 Ocak 2011 Salı

Ece hanımdan enstantaneler :)





Sabah kreşe giderken illa Barbie ve kızı İpek i de götürecem diye tutturdu.Bunlar  babamızın kuzuma yılbaşı hediyesi.  Bu fotoları yılbaşı sabahı çekmiştim galiba. Bu elbisemizi bize doğumgününde  Jo teyzemiz yollamıştı. Fotoğraflayamamıştık ayıp ettik. Ece benim onu değil de kameranın onu otomatik çekmesine bayılıyor. Bundan dolayı fotolarda mekan olarak bir tek mutfak oluyor çünkü sadece mutfak tezgahını kullanabiliyorum.




Bunlar da bir pazar gününe ait.

Ve bu da banyodan sonra saçlarını kurutmamı istemeyen kızımdan bir kare. Ben de çözümü başına eşarp bağlamakla buldum. En azından başı buz gibi olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...