18 Ocak 2011 Salı

Kuru meyveli kek

Aslında bu keki yapalı haftalar oldu ama benim makinenin pili bitince pil almayı bekledim bu kadar zaman kusuruma bakmayınız please. Eşim efendi bu kekimi pek beğendi nedense - ki kendileri kolay kolay bişey beğenmezler . Sırf bu yüzden soğutmuştur beni yeni şeyler yapmaktan. Ama yılmayacağım, yıldıramayacak beni. Ben keksever biri olaraktan ve çayın yanına her daim tatlı bişeyleri tercih ettiğimden ve hatta tembel olduğumdan kek hep kolayıma gelmiştir çaktırmayın ;)

2 yumurta
1 bardak şeker
1 bardak süt
1 bardak sıvıyağ
1 kabartma tozu
1 vanilya
1 portakal kabuğu rendesi
kuru kayısı, kuru üzüm ve kuru incir. (kayısı ve inciri üzümler kadar doğradım ve unladım)
2,5 bardak un





ilk defa portakal kabuğu rendesi kullandım ya belki ondan eşim daha çok beğendi. genelde limon tercihimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...