30 Nisan 2011 Cumartesi

Ne yalan söyleyeyim şımardım :)

Hep bahsediyorum Anneler Dünyası'ndan. Bizim ordaki muhabbetimizden. Hamilelik dönemlerimizden beri süre gelen dostluklarımızdan. Hatta bir önceki postumda İstanbul'a gitmekten bahsediyordum ya.. Forumdan arkadaşlarımı görmek, hasret gidermek, sanalı gerçeğe dönüştürmekti amacım.

Bugün Cumartesi olduğundan forumda pek kimse bulunmaz. Ben de ne var ne yok diye bir bakayım derken, büyük puntolarla ismimin yazılı olduğu bir konu başlığı gördüm.

NİLHAN :)

Allah allah heralde bana ulaşamış ki Seldam sesini duyurmak için konu açmak gereği duymuş diye düşündüm. Tıkladım ve ne göreyim?

"CANIM ARKADAŞIM
BİLİYORUM ÇOK MAHÇUP OKUYACAK BU SATIRLARI AMA AMACIM O DEĞİL KESİNLİKLE....ACABA BENİM GİBİ FORUMDA DAHA KAÇ ARKADAŞIMA YARDIMCI OLUYORSUN ? GÜNDE KAÇIMIZIN DERTLERİNE ÇARELER ÜRETMEYE ÇALIŞIYORSUN? MANTIĞINLA ELİNDEN GELDİĞİ KADAR ÇIKIŞ KAPILARI GÖSTERİYORSUN ... TÜM YAŞADIĞIM SEVİNCİ,ÜZÜNTÜYÜ,ENDİŞEYİ ÖNCE SANA YETİŞTİRİYORUM :)) BAZEN BELKİ SANA OFFF DEDİRTİYORUM AMA O KADAR İNCESİN Kİ HİÇÇ KALBİMİ KIRMIYORSUN...UZAKTAKİ YAKIN ARKADAŞIM İYİ Kİ VARSIN BE İYİ Kİ VARSIN
"

Ardından Narin;

bende Nil i çok seviyorum çok samimi, çok candan gerçekten, ben gerçek hayattada öyle olduğuna inanıyorum Nil, geçen gün doktorum programında bir psikiyatrist herkesin derdine koşan kişiler daha çabuk çöküyor diyordu Nİl aklında kalsın, banada küpe oldu bu ;)


Sonra Yusuf Mert'imin annesi Yasemin;

Evet bende cok sevıyorum nılııı
Yanı ne bıleyım cok naıf benı hıcbır yorumu dusundurmuyor hıc bır yorumunu okurken endıselenmıyorum cok guzel akıcı bır dılı var
Sevıyoruz yahıuuuuuu
Iıyıkı varsın nılll


Nilay'ın yorumu;

konuyu görünce önce nile soru soracak sandım selda.
ama okuyunca nile olan duyguları olduğunu anladım.
nil seni bende çok seviyorum. burada bilmem hiç ben nili sevmiyorum diyen çıkarmı?


Göknur'un beni duygulandıran mesajı;

Ay mukerrer şeyelr yazmak istemem ama Nilhan ile annem ana-kız mı acaba diyeceğm heee.. Hastanede filan mı karıştık acaba. :lol: :lol: :lol:

Omrunun sonuna kadar boyle olacağından emin olabilrsin Nil.
Sonraaa...
İnşallah Ece'nin düğününde, akrabalarının 3-4 katı sadece ama sadece senin dostların olacak,
yıllar içinde biriktirdiğin biriktirdiğin biriktirdiğin....

Nessim;

ben nilimi çok ama çok seviyorum

Arzum; kalpçikler yollamış.

Hatice'm;

Ben de seviyorum Nİl' iii ;) Gerçekten de gözlemlediğim kimin bir derdi olsa Nil hemen yardımcı olmaya çalışıyor

Eminenur'un güzel mesajı;

kendisine de söylemiştim bi ara yine söylüyorum,şu foruma girmeme bir sebep te nilhanın sıcakkanlılığını sanal da olsa hissetmemdir. foruma lk girdiğim sıralarda bana en yakın gelen kişilerdendir nilhan hala da öyle....

Benim mesajım;

inanamıyorum ya
ağlıyorum
delisin selda
delisiniz hepiniz.
ben forumda kimse yoktur kapatmadan bir yeni mesajlara bakayım dedim. büyük puntolarla adımı gördüm. hayırdır inşallah deyip tıkladım ve ne göreyim??
selda nerden çıktı şimdi bu mesaj? allahım yarabbim. ne yazacağımı bilemedim.
sizi ne kadar sevdiğimi söylemeyeceğim çünkü yazmak, dile getirmek inanınki anlamını basitleştiriyor.

Nasıl duygulandığımı anlatamam. İyi ki tanımışım hepsini. Tamam çok utandım, çok mahcup oldum konuyu görünce lakin bu denli sevildiğini bilmek insana nasıl iyi geliyor anlatamam. Kendini beğenmiş biri değilim, konuyu buraya neden taşıdın diyebilirsiniz. Biraz da kendimi şımartayım dedim sadece.

(Kendimi her kötü hissettiğimde terapi niyetine bu sayfayı tıklayacağım.)




12 yorum:

  1. Ne güzel bir dostluk daim olsun..

    YanıtlaSil
  2. şımarabilirsin elbet...hakkın...bunca insan hepsi aynı şeyi söylüyolarsa şımar:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel herkes tarafından sevilmek istediğin kadar şımarabilirsin şekerim

    YanıtlaSil
  4. ne güzel ne mutlu sana arkadaşım tadını çıkar sende:)
    öptüm

    YanıtlaSil
  5. hep böyle sağlam, kıymet bilen arkadaşlarla dolsun çevren inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. Kim olsa şımarır :) Ne mutlu sana...

    YanıtlaSil
  7. Harika.Ne güzel birsey.Simar tabii.Hak etmissin demekki :)

    YanıtlaSil
  8. oooy MASALLAH size, ne mutlu size böyle güzel dostluklar kurmussunuz,kalpler kazanmissiniz.. hemde hic görmeden tanimadan ...dostlugunuzun daim olmasini diliyorum! sicacik sevgiler..mutlu pazarlar..

    YanıtlaSil
  9. hepinize çok çok tşk ederim. inanın hala kendime gelemedim. hatta sabah forumu açtığımda eklenen yeni mesajlar gördüm. iyi ki tanımışım hepsini, hepinizi...iyi varsınız forum ve blog arkadaşlarım.

    YanıtlaSil
  10. nilim sen bizim herşeyimissin:)))
    muccccckkkkkkk

    YanıtlaSil
  11. Hep soyluyorum bunu: inanilmaz uyumlu birisin sen. Masallah!

    YanıtlaSil
  12. Nilay: Çok şımardım çookk . Yandınız siz :)

    Sibelim. Sağol canım. Annemin kızıyım :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...