14 Nisan 2011 Perşembe

Elif Ece Tiyatroda

Yaşasıınnnn... Sonunda kızım her ne kadar istemeyerek de olsa, " ama cadı gelmesin" dese de tiyatroya gitti. Ece de sebebini bilmediğim bir tiyatro fobisi var. Ne zaman böyle bir etkinlik yapılsa Ece okulda kalır diğer tüm arkadaşları tiyatroya giderdi. Evde o kadar çok izah etmeme rağmen ikna edemezdim. Ben de üzerine gitmektense oluruna bırakmayı tercih etim.

Salı günü okulumuzun sahibesi Gülser hanımla görüşürken Ece yi dünkü tiyatroya götüreceğini söyledi. Ağlasa da götürmek istiyorum dedi. Şayet çok huzursuz olursa salondan dışarı çıkarır, sakinleştikten sonra tekrar geçiririm dedi. Nitekim hiç gerek kalmadı. Ece ondan beklemediğimiz bişey yapmış ve sahneye çıkmış. Alkışlamış, dans etmiş. Öğretmeni anlatırken " abartmıyorsunuz?" değil mi diye sorarak ben abarttım ama inanın hiç beklemiyordum.

Ve Ece sahnedeeeee :) Meğer kızımın içinde sahne potansiyeli varmış da haberimiz yokmuş :)

Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler i izlerken çok eğlendiğini anlattı kızım bana. Ve ısrarla cadı demedi, "şapkalı kız" demeyi tercih etti. Gece yatana kadar ağzında hep Pamuk Prenses anlata anlata bitiremedi. Yine Yıldız öğretmenin dibinden ayrılmamış, hatta kucağında izlemiş ama ağlamamış, sızlamamış, geri dönmek istememiş. Yanındaki de yakışıklı Batu'muz. Ece ye arkadaşlarını say derseniz ilk başta Batu nun ismini duyarsınız. Hatta işyerimde bulunan iki yunus figürünün adları bile Ece & Batu :) Babamız duymasın :D


11 yorum:

  1. Canım benim sahneyede ne çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. Ülkü: böylelikle yılsonu gösterisi için umutlarımı az da olsa büyütmeye başladım :)

    YanıtlaSil
  3. vay vay sen küçük melek erkek arkadaş yapmış:)))))))
    sahneyede pek yakışmış artık sahne tozu yutmuş bir kızın var :)
    geleceğiinin tiyatro yıldızımı desek acaba:)

    YanıtlaSil
  4. Sahneye çıkmış bir de pozlar vermiş.Çok şirin;))

    YanıtlaSil
  5. sezobigo: şşşştttt sezobigom babamız duymasın. merakla yıl sonu gösterisini dört gözle bekliyoruz :) belki de dediğin gibi tiyatrocu olur. mutlu olsun da

    sihirli günce: ben açıkçası ortalığı birbirine katmasını beklerken kızım beni çok mutlu etti.

    YanıtlaSil
  6. Çok ürkek bakıyor kıyamam ya:(

    YanıtlaSil
  7. ahh babalar ve kıskançlıkları
    miniş sahneye yakışmış hani

    YanıtlaSil
  8. Ne sanmistin annesi! Ece seni seni daha cook sasirtacak. Bu arada Yildiz ogretmenin adini cok duyuyordum, vallahi merak ediyordum, sonunda gorebildim.

    YanıtlaSil
  9. nehir ida: sen deyince farkettim ebrum. ben önyargısını yenmenin derdine düşmüşken kuzumun bakışını kaçırmışım.

    medanşeri: civciv ve mantar olarak sanırım :)çok yakında yine sizlerle beraber olacağız.hala cadı demiyor şapkalı kız. üvey anneyi de kullanmıyor.
    çok teşekkürler

    neval: geçen bir defile izlerken ve kızımın kırk sorusunu cevaplarken, gayri ihtiyari benim de kızım manken olacak mı dedim (demez olaydım) öyle bir bakışa maruz kaldım ki anlatamam (bırrrr) bu kıskançlıklar bakalım nereye kadar devam edecek?

    modamuhabirim: işte meşhur yıldız öğretmenimiz. sanırım haklısın. daha büyük şoklara hazırlamalıyım kendimi. öptüm cnm

    YanıtlaSil
  10. AA BIZIM OKULDA DA SAHNELENDIRDIK BU OYUNU.vEDAT BEY SAGOLSUN GELDI SAHNELEDILER.AMATORCE DE OLSA ANAOKULU OGRENCILERI COK BEGENDILER =)
    OKYANUS KOLEJINE DE BEKLERIZ ECE KIZIMIZI.BENIM KIZIM DA ECE.2008 DOGUMLU BU SENE ANAOKULUNA BASLIYOR KISMETSE.INSALLAH ECE GIBI BIZIM ECE DE UYUMLU OLUR ANAOKULUNDA =)

    YanıtlaSil
  11. Ece nur un annesi: Biz İskenderun da oturuyoruz. Bizim Ece hanımın pek uyumlu olduğu söylenemez maalesef. 6 ayı geride bırakmamıza rağmen hala ağlayarak gidiyoruz her sabah :( Umarım Ece Nur bu kadar zorlamaz sizi

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...