4 Nisan 2011 Pazartesi

Güya tövbe demiştim ...

Efeniiim bu c.tesi bıdık halasına gitti. Çok şükür ağlaşmadan ayrıldık. Halasını da üzmemiş. Öğlen gittiğimde uyuyordu. Kayınvalidem sağolsun gidecez diye yemek hazırlamış. Yemeğimizi yedik çayımızı içtik evimize geldik. Kısa bir market alışverişi yaptık.Babamız uzun zamandır görmediği bir arkadaşı ile görüşeceği için kısa süreliğine dışarı çıktı. Saat 19:00 gibi benim cimcime süt istedi. "Annecim uyku saati değil ama" dedimse de süt diye ısrar etti. Kucağımda içerken gözleri kapanıyordu. Bebeğim uyku için erken dedim. Biberonunu ağzından çıkarıp" anne uyumuyorum, dinleneceğim" dedi demesine de 5 dk sonra biberon elinden düşmüş Ece horlamaya başlamıştı. Kanepeye yatırdım. Tüm gece uyumasına müsaade etmeyecektim. Nitekim başıma gelecekleri sezebiliyordum. Bir saat kadar uyumasına izin verdiğim sürede ben de hediyem için biraz uğraşayım dedim.(Daha bir ay var deyip deyip sürekli sallıyorum ama hediyeyi yetiştiremeyeceğim diye çok korkuyorum).Babamız geldiğinde Ece yi uyurken gördüğünde çok şaşırdı.

Saat 20:00 gibi uyandırdım kuzumu. Biraz bişeyler atıştır dedim ama hiç oralı olmadı. Kalktım peynirli irmik helvası yaptım babamız ne zamandır istiyordu. Kuzuma banyo yaptırdım. Sonra kitap okumamı istedi. Ben de bu kitabı okudum ona. Çok sevdi. Bazı sayfaları tekrar tekrar okuttu.

Gece 23:00 ama Ece'nin gözünde uykudan eser yok. Haydi yatağa deyip yanıma aldım. Konuştu falan ama neyseki dalması çok sürmedi. Sabah kahvaltımızı balkonda yaptık. Bir önceki tozlu havaya inat dün hava çok güzeldi. Kahvaltıdan sonra parka gittik. Ordan çay bahçesine gittik. Giderken bayat ekmek götürdük ama bu sefer kızımın şansına balık yoktu maalesef. Ve eve dönüş eziyeti. Yine yürümek istemedi kızım. Babasının omzuna da binmek istemedi. İlla ben taşıyacam. Taşır taşımaz eli saçımda. Acaba babasında saç olmadığından dolayı mı sürekli benim taşımamı istiyor? Uykusu da gelmişti. Eve nasıl geldik bilmiyorum. Kollarım belim koptu resmen. Sütünü eline alır almaz uykuya daldı zaten. O uyurken de çamaşır bulaşık makinelerini ziyaret ettim. hasret giderdim. Hazır onlara uğramışken fırına da bir merhaba dedim.

Ece uyandıktan sonra avm yapalım dedik. Halbuki tövbe demiştim.Ama bugün anneannemizin, kıymetlimizin , meleğimizin doğumgünü ve ona hediye almamız lazım. Yine kısa bir süre sonra yürümeyi reddetti. Yine kucağımı istedi. D&R a uğradık , kızıma bunu, eşime de bunu aldık. Ece ye aldığımız daha büyük çocuklar için ama Ece kedileri gördüğü anda elinden bırakmadı kitabı. Anneannesi için de "Melekler heryerde olamazdı bu yüzden anneanneleri yarattı" (tam net hatırlamıyorum) yazılı bir magnet aldık. Ece kucağımda daha fazla dayanamayacağım için  ve babamız da artık sinir belirtileri oluştuğundan hemen bir hediye almalıydım. Ağlaya zırlaya ayrıldık avm den. Topuklarım yanıyordu. Anneannelere görünelim dedik. Ece anneanneyi görür görmez demesin mi" anneanne sana terlik aldık biz" :) sıpa hemen yumurtladı .

Gerisi de rutin zaten. Eve gel, yemek ye, çamaşır ser, bulaşık yıka, Ece hanımı uyut ve yatağın yerini bulup cumburlop atla..

Herkese iyi haftalar..

10 yorum:

  1. ece saçınlamı oynuyor? yada şöyle sorayım yanındayken, uyrken falan saşınla oynarmı...Benim oğlumda yanağıma ve dudağıma dokunur...yanımdayken eli hep yanağımdadır...neden acaba? psikologumuza sormak gerek....

    ps..Avm'lerden bende nefret ediyorum...ama Kaan'la birlikteyken sadece:)))

    YanıtlaSil
  2. dilek: evet her fırsatta eli saçlarımdadır. onu giydirirken, uyuturken, yada öylesine oturmuşken. tokamı çıkarır ve saçlarıma dalar. önceleri uyurken illa elinde bir tutam olsun isterdi. şimdi allahtan unuttu. sebebini ben de bilmiyorum. ama takıntı haline çoktan ulaştı sanırım.

    alışveriş merkezi mi, sinir katsayılarını arttırma merkezi mi anlamadım gitti. güya biz kadınlar alışverişle rahatlarmışız. peehh

    YanıtlaSil
  3. Valla yanımızda çocuklarımız varken AVM demek cinnet geçirme sebebi demek bence:)

    Kaan önceleri göbek deliğimle oynardı. Valla şaka değil.Sonra tüm karnımın açıldığı bi ameliyat geçirince karnımdan uzak durdu. BAkmadı hatta. Halen bakmayı reddediyo.O dönem yüzüme kaydı eli. Gözüme dudağıma dadandı. yanımda olduğu her an eli yüzümde dudağımda oluyodu. Şimdi ise elini yanağıma koyuyo. nette biraz bakındım çalışan annenin çocuğu yaparmış böyle. Anne ile ten teması istermiş ama bi pedegog'umuza sormak gerek...

    YanıtlaSil
  4. Çoook haklısın çocuklarla AVM aman aman diyorum.Benim cadılarda aynı biraz yürüsünler "anne kucağama al" diye başlıyorlar pusetlerine de oturmuyorlar benim en zorlandığım an ikisinin de annem alacak kucağına dediği an:))

    Anneanneye nice mutlu yıllar dilerim canım.Allah başınızdan eksik etmesin inşallah.Bak cimcimeye hemen söyledi demek.E çocuktan al haberi diye boşa dememişler:)))

    YanıtlaSil
  5. çamaşır-bulaşık mak. ziyaret ha..ayy çok hoşsun..pek güldüm..ahh ahh bu ziyaretler benide bitirdi..eceyi kocaman öpüyoruz..bilmiş cimcime..

    YanıtlaSil
  6. ben avm tek gitmek istiyorum zaman kısıtlaması olmadan oğlumda sezom da olmasın yanımda oğlum mızmızlnıyorsa eşim hemen rengi değişir bu ne ya zaten anam ağlamışken birde sezo sinirlenmesin diye hızlı hızlı hareketler işkence evet ama maaile gidince bak beni tek başına koy şikayet edersem yüzüme tükür:)
    annene sağlıklı mutlu bir ömür dilerim arkadaşım.

    birde şu kendi başına uyumasına bayıldım darısı başıma:)

    YanıtlaSil
  7. dilek: bir arkadaşım hiper aktivite belirtisi demişti . benim kız yürümekten aciz. hiper olması beni pek düşündürdü açıkçası. çalışan anne ile ilgili olması ilginç ??? sor bakalım ne sonuç çıkacak. ben de randevu almayı başarırsam soracam

    ikiz annesi: aylin hafif de değil ki benim cadı :) oy kıyamam senin cimcimelere. sağol canım. amiin. onlar olmasa ne yaparız. Annem güldü ama çaktırmadı :)

    gutguruna: ya eğer bir gün canın çamaşır yıkamak istemesin yandın ki ne yandın. çamaşırlar amip gibi gibi çoğaldıkça çoğalıyor başedemiyorsun

    sezobigo: sağol bigom. ece mi kendi başına uyuyor. çok nadir sütünü içtiği yerde dalar. yoksa normalde kucağımda uyur.

    eşim de kızımızı idare etse, 2 saatte avm nin altını üstüne getirmeyen nolsun :)

    YanıtlaSil
  8. bizim adamı da bir gün kitap okuyarak uyutabilecek miyim acep yaa! :( maşallah cimcimeye... yürümek istememesi çok zor gerçekten, Allah kolaylık versin :(

    YanıtlaSil
  9. Sibel Ece yi kitap okuyarak uyutmuyorum ben. ama kitabı koynunda uyur genelde. biz uyku öncesi okuyoruz. çünkü o kadar çok soru soruyor ki olan uykusu da kaçıyor yatakta :)
    bu yürümemeye çözüm bulmam lazım.

    YanıtlaSil
  10. anne uyumuyorum, dinleneceğim :))))) ne güzel bir cevap. Kocaman bir afferimm kuzumuza.

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...