17 Mayıs 2018 Perşembe

Yuh Bana!

Aylar olmuş yine yazmayalı. Her gün bir konu bulup yazacam diyorum, beceremiyorum. En son doğumgünümde yazmışım. Yazmasam da bloğumun bir yerlerde beni beklediğini biliyorum. Kendimi de biliyorum, bu bloğu devam ettirmek için illa dönüp yazacağım. Ama keşke araya bu kadar zaman koymasam.

Yine pesimist bir ruh haliyle yazacağım. Uyarmadı demeyin. Ben de bu huyumu sevmiyorum ama önüne de geçemiyorum.

Yani Ela defalarca hastalandı hatta bitlendi. Kızıl ile tanıştık. Ece nin alerjisi sürekli pörtleyip, kendini özletmedi.

Eskişehir'e gittik. Muhteşem bir şehir, aşık olup geldik.

Ece'yi mezun ettik.

Anneler günü de neymiş??

Ela'nın yıl sonu gösterisini izledik.

Sınav haftası geldi çattı. Aklıma gelen konu başlıkları bunlar. Hepsini bu postta yazmayacağım.

Kitap okumak, film izlemek, bahar temizliği falan hak getire. En çok da bu yüzden kendimden soğudum. Eşim depresyonda iş durumlarından ötürü. Evde yapmak isteyip yapamadığımız tadilatlar yüzünden evimi sevmez oldum. (nankörlük benimkisi biliyorum ) Nisan ayından itibaren yaptığımız en iyi şey; Ece ile zumbaya yazılmak oldu. Gidip dans edip, deşarj oluyoruz. Ter atıp, kendimizi iyi hissediyoruz. 

Ece ortaokula başlayacak, hala ne yapacağımızı bilmiyoruz. Koleje gitmeyeceği kesin. Hangi ortaokula gideceği henüz belli değil. Kurulu düzen yine bir sarsılacak, sistem çökecek. Yeni program yapılacak, ona adapte olunacak. Ve bu beni geriyor. Yeniliklere ne kadar kapalıymışım meğer. İşyerindeki bilgisayarım, yazıcım değişti bu bile beni gerdi.

Şimdilik bu kadar iç karartma yeter.

Sağlıcakla kalın.

8 yorum:

  1. hahahaaaa :))
    Tüm olumsuzluklarımı sayar, olumlularımı bir sonraki yazıya saklarım gibi olmuş sanki :)) Ama biz senin bu halini de seviyoruz ve ara ara sana söylensem de ben de yapıyorum bebeğüm :) Sorun yok yani...

    Bu arada atlamışım ben doğumgünü :/

    Hepidebörthdey, iyiki de börtdey ♥ Seni seviyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAzınca sanki hep bardağın boş tarafını gören biri gibi hissediyorum. Ama gerçekten bişey yapmıyorum, yapmak istemiyorum. Ama yapmayınca da, yapınca da (yorgunluktan) mutsuz oluyorum. Saçma salak bir hal bu. Gittiği yere kadar.

      Sağol bebişim.
      Ay lav yu tu.

      Sil
  2. Derin bir nefes alıp her şeyle bir bir ilgilenmeli. Bütün işleriniz yolunda gitsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan tembelliğe acayip meyilli biriyim. İşleri yapınca tek güzelliği kafamdakileri silmiş olmak. Yoksa hiç İş adamı değilim.

      Sil
  3. Eskişehir,gerçekten de aşık olunacak bir kent :)Hoş geldiniz tekrar aramıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tertemiz, yemyeşil, düzenli.
      Hoşbuldum hocam.

      Sil
  4. aman geçmiş gitmiş hatırlamıyoz :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...