27 Şubat 2018 Salı

4 onluk- 1=Ben

Efenim hönküre hönküre , öksüre öksüre 39 yaşıma giriyorum. Yine yağmurlu bir salı günü doğmuşum anamdan, akşam 5 sularında :) Hastalık olmayaydı iyiydi.

Yaş almak beni korkutmuyor. Triplere girmiyorum. Kızlarım büyüyor, onlarla birlikte ben de büyüyorum. Bilakis her yaşımın bana kattığı güzellikler, değerler var. Bu yaşıma, ortaokuldan sonra (düşünün aradan kaç bin yıl geçmiş) tekrardan küt saçımla girdim mesela. Kendimi çok beğendim bu halimle. Boşuna ertelemişim bunca yıl saçlarımı kesmeyi.  Sonraa, evin dağınıklığını, temizliğini daha az kafaya takmaya başladım sanki. Yani takıyorum ama eskisi kadar değil. Başka birşey de gelmiyor aklıma. Bunlar mıymış sadece bana katılan şeyler ???

Kızlarım zaten ömrümün bana verdiği en güzel hediyeler. Rabbim bana hayat arkadaşımla ve prenseslerimle yaşlanmayı nasip etsin. Onların büyüdüklerini, kendine güvenen, haklarını sonuna kadar savunan, azimli, istikrarlı, merhametli, koruyup kollayan, başkalarına muhtaç olmadan işlerinde mutlu, hayatlarında mutlu oldukları günleri görmeden ölmem inşallah. Kendim için de bişeyler dileyeyim yeni yaşımdan. Zayıfladığım, daha çok gezdiğim, ürettiğim daha az gamlı bol kahkahalı bir yaş olsun lütfen. 

Profildeki yaşımı da düzelteyim. İş arkadaşlarımdan gelen, görmemişin çiçeğiyle olan pozumu da bırakıp gideyim. (Kocamdan çiçek mi? Gelmedi anacım. Neymiş dün ona iş çıkışı verdiğim iki iş, çiçekçiye gitmesine engel olmuş. Çünkü çiçekçiye telefonla sipariş verilmez ki. Hayret bişeysiniz.)

İyi ki doğmuşum ben.


19 yorum:

  1. aynı yaştayız demek,
    nice güzel yıllara....

    YanıtlaSil
  2. Aaaa:)))Kutlu olsun Nil'ciğim, nice yıllara canım, eşinle, prenseslerinle. Sen de, çiçekler de çok güzelsiniz. Saçlarını güle güle kullan çok yakışmış.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarımı gören herkes çok beğendi. Teşekkürler Müjde abla.

      Sil
  3. Sağlıklı,huzurlu, mutlu cıvıl cıvıl yıllara. Heheh bol paralı da fena olmaz hani ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de hiç fena olmaz Handanım.
      Teşekkürler canım.

      Sil
  4. oooooo olgunlaşmısın seeeeen heeeey tamams kal bu yaşta o zamaaan yeteer :)

    YanıtlaSil
  5. Biz bizi anlarız :) Mutlu yıllar tatlım, sağlıklı güzel yaşlar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Daha nice güzel-mutlu-sağlıklı yaşlara.
    Geç kutlasam da kusura bakma Nil'cim.Güzel dileklerim her zaman olsun senin gibi güzel yürekli insanlara.
    Saçların çok yakışmış,zaten kaşınla-gözün masallahın var.Kilolarıda istersen verirsin zamanla.
    Öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfirullah Merihçiğim.
      Çok teşekkür ederim.Çok incesin. Bakan gözlerin güzel.
      Öperim cnm

      Sil
  7. Lütfen ya 40 çok güzeeel :))) Olmuycam deme bak ben oldum bişi olmuyo :)))))
    Nice güzel yaşlara sağlıkla güzel arkadaşım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanla bekliyorum 40 ı. Hep birlikte güzel yaşlara canım.

      Sil
  8. Hayır yani 40 olmuşsak ne olmuş blog yazmamız mı lazım :)))) Nerelerdesin ?

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...