21 Kasım 2017 Salı

İlk göz ağrım

Canım, meleğim, ilk göz ağrım,

9 yaşına girdin bugün. Sen bana anneliği tattıran, sana sahip olmak için beni ağlatansın. Rabbimin bana armağanısın. Ben ise senin çocuk olduğunu unutup, senin hem büyümeni bekleyen, hem büyümenden korkanım. Ela'yı hala kıskanıyorsun, bazen aynı davranışları sergiliyorsun. Bunları görünce "büyü artık" diyorum ama içten içe ergenliğinden de korkuyorum. Ve sanırım sen artık bir ergensin.


Sen çok güzel bir ablasın. Bazen benim gibi agresif davranıyorsun ama biliyorum sen benim aynamsın. Ela senin gibi bir ablaya ve biz senin gibi bir yavruya sahip olduğumuz için çok şanslıyız.

Sorumluluklarının bilincindesin. Derslerine çok güzel çalışıyorsun, beni hala hep yanında istiyorsun. Ama dağınıklığın kime çekmiş hiç bilmiyorum. Azla ikna olan, ve anlayışla karşılayan güzel yavrumsun. Çok duyarlısın. Kardeşinin sınıfındaki suriyeli çocuk için, onun geldiği sevgi evlerindeki çocuklar için sürekli sorgulayıp, gözyaşı dökecek kadar güzel yüreğin var senin. Evde bir hayvan beslemek istiyorsun ama alerjin buna müsaade etmiyor maalesef.

Hala aşçı olmak istiyorsun. Ne olursan ol mutlu ol meleğim. Rabbim kötüleri, kötülükleri uzak tutsun tüm çocuklardan ve sizden güzel kızlarım. Ayağınızı taşa değdirmesin.

Ömrünün cefası benim, benimkinin sefası senin olsun kuzum.

İyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki benim kızımsın.

Annen.



26 yorum:

  1. Güzel annenin güzel kızı, meleği, prensesi Ececik... İyi ki doğmuşsun güzel kızım benim, bahtın da şansın da açık olsun ♥

    Nilhanım senin de annelik gününü kutluyorum pıtırcığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pıtırcığım mı ben mi? Ha ha kocişim de bana böyle seslenir de :)

      Çok sağol Şebom. Amin.
      Öpüyorum

      Sil
  2. Nice yıllaraaaa, doğum günü kutlu olsun. Aşçı olsun madem istiyor hem aşçılar yani şefler dünya para kazanıyor, para değil mutluluk önemli tabii ama fena mı hem mutlu olur, hem de sıkıntı çekmez.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun tabi. İnşallah da olur. Hatta aşçı da demiyor masterchef diyor. :)
      Teşekkür ederiz Müjde teyzesi.

      Sil
  3. Nice nice mutlu yaşları olsun, sizlerle beraber Nil'in...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil benim :)
      Çok teşekkür ederiz. Doğumgünü kızı olan Elif Ece :)

      Sil
  4. Bu güzel kızımızın doğum gününü ben de gönülden kutluyorum :) Nice nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de kocaman teşekkür ediyoruz Hocam.

      Sil
  5. Nice umut dolu, sağlıklı yıllara...

    YanıtlaSil
  6. ayyyy biricik cici aileeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ergen triplerimizi saymazsak, o biz oluyoruz :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Hem öyle hem zor. Yani ergenlik gözümü korkutmuyor değil ne yalan söyleyeyim.

      Sil
  8. son yazımaaa bi bak amaaaağğğğ :)

    YanıtlaSil
  9. Oy ya kıyamam ben sizeee:))) Ah bu kızlar, iyi ki varlar. Nice güzel mutlu sağlıklı yaşları olsuun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nihancığım.
      Amin canım.

      Sil
  10. Kızınızın yeni yaşı hayırlara vesile olsun...

    YanıtlaSil
  11. mrb. çok güzel yazmışsınız. ben de beklerim sf ma. sevgiler. @Nil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki gelirim. Siz de hoşgeldiniz.
      Bloğunuzun adı ne güzelmiş.
      Arapça da KELEBEK demek.

      Sil
  12. İyi doğmuş bu güzel kız, iyi ki annesinin yavrusu olmuş:) Nice yıllara, nice yaşlara:)

    YanıtlaSil
  13. Takibe almak istedim ama beceremedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama ben hiç anlamam ki. Sağ tarafa eklemişim oysa takipçileri.

      Sil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...