20 Kasım 2017 Pazartesi

Bir Liste de Benden gelsin

Herkesler liste yapıyor. Ben ki liste yapmadan şurdan şuraya gitmeyen biri olarak;

* Cumartesi Ece hanımın doğumgünü için kıçımı kaldırmalıyım artık. Gündüz arkadaşlarıyla, akşam aileyle bir kutlama olacağı için herşeyden fazla fazla hazırlamalı.

* Çocukları bırakacak bir yer bulmak istiyorum. Vicdan azabına kapılmadan hem de. Çünkü ben de Ayla filmini izlemek istiyorum. Her ne kadar kocamın eski kız arkadaşının ismi olsa da!

* Temizlik yapmaktan nefret ettiğimi kaç kere söyledim bilmiyorum ama hafta sonuna bırakmadan halletmeli akşamları. Çünkü hazırlıkla temizlik aynı güne bırakılmamalı.

* Pastaneye uğrayıp pasta siparişi vermeli. Sanırım iki küçük pasta yeterli olacak. Bunun için fotoğraf da seçmeli.

* Çiçek bebeğe hediyesi alınmalı.

* Servis ücretini unutmamalı.

* Terziye verdiğim pantolonu da unutma.

* Bir de doğumgünü menüsü için de bir liste yap artık.

Şimdilik benden çıkan liste bu kadar. Çok severim liste yapmayı. Ve teker teker üzerini çizmeyi. Listeyi tamamlamanın verdiği huzur anlatılmaz yaşanır :P

Haftasonu fena değildi. Ozan'ın gecikmiş doğumgününü kutladık cuma akşamı. Ela ha bire benim doğumgünüm yaklaştı mı diye sordu. Bu sene Elsa'lı istiyormuş doğumgününü.

Cumartesi önce bir hastane ziyareti, sonra bir geçmiş olsun ziyareti, sonra da bir anneanne ziyaretinden sonra eve geçtik. Araya pazara uğramayı bile sıkıştırdım. Pazar fiyatları bile almış başını gidiyordu. Ve sonrasında da kızlarla çok sevdiğimiz Balerin ve Afacan Mucit filmini pc den izledik çünkü pc yi tv ye aktarabilmek için bir ara kablo lazımmış. Benim gibi teknoloji özürlü biri bunu nerden bilsin? Ama pc den bile izlemek çok iyi geldi.

Pazar sabah kahvaltı faslı, temizlik faslı ödev faslı derken akşam yemeğini dışarıda yemeye karar verdik. Önce sahilde uçurtma uçurmak istedi kızlar. Ama sadece bir kere yükseldi uçurtma, çünkü rüzgar çok yön değiştiriyordu ve biz bir daha beceremedik uçurtmayı havalandırmayı.  Mutfağa girip yemek hazırla, ye, topla olayına girişmediğim için çok mutlu oldum.  Akşam yine bir film izledik kızlarla. Ama Ela bu sefer ortasında uyuya kaldı.




Saat 22:00 de herkes esniyordu. İstiklal Marşı ve kapanış.

Ve yeni hafta başlar. Benim de tarif arayışlarım başlasın.

Sevgiyle kalın.

15 yorum:

  1. :) Liste yapmak ve üzerini tek tek çizmek favorim. :D

    YanıtlaSil
  2. oooo bu hafta yoğunsun Nilhanım... Kolay gele sana ♥

    Uçurtma uçurmayı özlemişim çok beceremesemde :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi kafada sürekli yapılacaklar dolaşıp duruyor.
      Henüz bir maddenin bile üzeri çizilmedi.
      Uçurtma Ece den kalma. İyi de dayandı. Kızlar çok seviyor.

      Sil
  3. Liste yapmak plan ve program yapmaktır. Bugünlere geldiysek ve pişmanlığı ve keşkeleri lügatımızdan sildiysek, plan program yapmamıza bağlı diyebiliriz. Olumsuz şeyler olmadı mı hayatımızda; elbette olmuştur ama, her olumsuzluktan bir olumlu şeyin doğduğunu görmüşüzdür. Liste yapmaya devam lütfen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben genelde balık hafızalı olduğumdan, unutmamak için yapıyorum listeleri :)
      Olumsuzluk içindeki olumluyu görebilmek dileğiyle.

      Sil
  4. ;-)kolay gelsin... Üstünün hepsi silinenlerden olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftasonuna kadar yolu var. Bakalım hepsini silmeyi becerebilecek miyim?

      Sil
  5. Liste yapmak en sevdiğim şey =)
    Sizin de bu haftanız yoğun görünüyor, kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl yoğun. Ama ben hala hiç bir işe girişmedim. Hala belirsizlikler içerisindeyim.
      Teşekkürler.

      Sil
  6. Ben de yapacaklarımı kafamın içinde planlarım.Eğer çoksa yapılacak şeyler,yazmak en iyisi :)Sizin de yoğun program :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam benim hafıza çok fena. Unutuyorum.

      Sil
  7. ay bak yaa sen keşke eve bi kadın alabilsen bütün sıkıntılı işleri yapacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karaborsalar. Bulabilen hazine bulmuş gibi seviniyor.

      Sil
  8. Liste yapmak iyi fikir de ben sondaki İstiklal Marşı ve kapanışa takıldım:) Eski tv programlarının sonunda Bayrak ve askerciklerimiz kapanış yapardı..Hey gidi heyy:))
    Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...