13 Temmuz 2017 Perşembe

Aeden - AKİLAH AZRA KOHEN

Bu kadınla tanışmak oturup bir fincan çay içmek isterdim. Yazardan öğrenilecek çok şey var. Okuyunca algılarını açan, iğrençlikleri gözüne gözüne sokan bir kitap AEDEN.  İçinde tıp var, kimya var, fizik var, din var, hayvan sevgisi, doğa sevgisi ve her şeyi nasıl da tüketmek için programlandığımız var.



Aşılar kısmını okuyunca böğrüme oturan öküz hala kalkmadı yerinden. Ne kadar acımasız bir dünyada yaşıyoruz. Kitapta her sayfada altını çizecek bir şeyler buluyorsun. Yani kitap hakkında ne yazacağımı bilmiyorum ama gerçekten okumanız harika bir deneyim olur.


"Bir ulusun köleliği; kendi vergileriyle hayat verdikleri kurumların, diğerlerinin eline geçmesiyle başlar, kurulan nükleer santrallerin yaydığı zehirde yetişen nesillerin, hayatta kalmaktan başka hiçbir şeyi önemsemeyecek sağlıksızlıkta olmasıyla devam eder ve samanı bile yurtdışından ithal eder hale gelmesiyle doruk noktasına ulaşırdı."

"Bu insansıların tarihinden öğrendiği bir şey varsa o da bu insansıların kadınlarının katılmadığı hiçbir hareketin devrime dönüşemiyor olduğuydu. İnsansılar belki fark etmemişlerdi ama devrimleri daima kadınlar yapıyorlardı. Çünkü annelerdi uygarlıkların ruhunu koruyanlar."

"Bir toplumun gelişmesi için anneye yani kadına, o toplumu doğuracaklara saygı saygı mecburiyettir."

"Din artık bugün, maalesef, salakların beynini kalıplarla yıkamak için, gelişmemiş ülkelerdeki uyanıklarca kullanılan bir silah haline gelmiş durumda."

"İnandıkları güç onlara merhametli olmayı buyururken onlar acımasızlıklarıyla inançlarını mı koruyorlar!"


"Harita, yolculuklar içinken, bu insansılar için ele geçirilecek yerlerin mimlenmesiydi."

Bunlar alıntılardan sadece bir kaçı. Kesinlikle tavsiye ediyorum. 
İyi okumalar.

4 yorum:

  1. Fi Çi Pi serisinden itibaren ben de yazarla tanışmak, saatlerce sohbet etmek istemiştim gerçekten... Öneriniz kıymetli, en kısa zamanda alacağım, teşekkürler... Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadın dopdolu bir kadın. Yazdığı herşey ispatlanmış, doğruluğu kanıtlanmış. Kadının kurduğu hayal çiftçi olmakmış. Her röportajını soluksuz dinliyorum.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Çok güzel bir kitap tanıtımı daha...
    Emeğine sağlık.
    Çok haklı bir tanıtım,bazı kitaplar işte bizleri böyle sallayıp-titretip kendimize getiriyorda...
    Kaç kişi bunun farkında,güzel arkadaşım beni en çok üzen de bu maalesef.
    Sevgiler...Kızçeleri öptüm.Dualarımı bıraktım,onlarında yolları açık olsun benim ablalar gibi güzel güzel okusun anneleri gibi duyarlı olsunlar.Senin gibi...AMİN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten okudukça yüzüne tokat çarpmış gibi oluyorsun. Kadın bazı şeyleri değiştiremiyorsam elimden geleni yapmalıyım mantığıyla, farkındalık açısından kitap yazıyor.
      Sevgiler kendi güzel, yüreği güzel kadın.

      Sil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...