5 Ağustos 2016 Cuma

Küçük Prens

Efenim geçen cuma izin almıştım. Bizim çifte kumrular nene ile dedemiz tura gittiler. Ben de bir günlüğüne izin almak zorunda kaldım. Fırsattan istifade Ece yi de dr a götürdüm. Hala çok sık çişe gidiyoruz ve hala burnumuz tıkanıyor. İdrar sıklığı için bir sonuca varamadık. Geniz etimiz için de ameliyatlık bir durum yokmuş. Şimdilik bu sonuçlarla yetineceğiz. Nefroloji için bir yaş daha beklememiz lazımmış.

Ece'yi haftada bir drama kursuna gönderiyoruz. O da cuma günü olunca biz götürdük. Eloş ile ben de girdik derse. Zaten bir nevi oyun. Ama bize çok şey kattığı kesin. Şahsen ben çok eğlendim. İnsanların kafasında o kadar çok önyargı , başkalarına karşı yanlış düşünce ya da düşüncesizlik var ki. Ece dilerim payına düşeni alabiliyordur.

İşte geçen cumadan dün akşama kadar internet yoktu ofiste. Gerekli merciiler ile yapılan görüşmeler, ulaşılamayan yetkililer, tehditler, derken, telefoncunun gelip hiç birşey yapmaması (santrali açtı hattı dinledi o kadar) sonrasında bağlantımıza kavuşmuş bulunmaktayız.

İnternet yokluğunda ben de kitap okudum.

Bu kitabı Ece çok küçükken almıştım. Kitap almak için hangi siteyi tıklasam karşıma Küçük Prens çıkıyordu. Ne yalan söyleyeyim çocukken ben okumamıştım. Geçenlerde Ece ye tavsiye ettim. Artık okuyabileceğini düşünüyordum. Hikaye kitaplarından terfi etmemiz gerekiyordu artık. Ama Ece anlamadığını söyledi nedense. Hala resimli hikaye kitapları daha çok ilgisini çekiyor

Ben de önce ben bir okuyayım dedim ve elime aldım. Çocuklara hayatı, insanları anlatabilecek çok güzel bir kitapmış. İçinde çok güzel tavsiyeler, çok güzel açıklamalar var. Ece neden anlamadı bilmiyorum ama sanırım okumak istemedi. Bu aralar çok zorluyorum sanırım kendisini kitap okuması için.

Geç kalınmış kitaplar arasındaymış Küçük Prens.

Elimdeki diğer kitap da bitmek üzere. Gayet sürükleyici gidiyor.
İyi okumalar ve mutlu haftasonları efenim.

13 yorum:

  1. Küçük Prens, ara ara ele alınıp tekrar tekrar okunası :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. İzlemedim. Kitabı okumak istemeyen kızımla izleriz belki.

      Sil
  3. Ben de yakın zamanda tekrar okudum küçük prensi, gerçekten çok etkileyiciydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba çocukların da anlaması için bizim kadar büyümeleri mi gerekir?

      Sil
  4. Küçük prensi çocukken okudum mu hatırlamıyorum hiç, ama yakınlarda yeniden okudum. Bizim paşanın da hiç ilgisini çekmedi ne hikmetse.
    Sesli okumaya çalıştım ona da şevk olsun diye ama ol-a-madı :)

    Öperim seni güzellik, mutlu hafta sonların olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindeki tavsiyeler sanırım bizim gözden kaçırdığımız şeyler. Yani çocuklar için pek anlam ifade etmiyor. Tavsiyelerin değeri ancak kocaman olunca anlaşılıyor. Onçün biraz büyüyünce belki okur benim sıpalar.
      Öperim Şebom.

      Sil
  5. Bende aldim.kizima okuyayim dedim.hic bise anlamadim desem.hatta sıkıldım.ama baskalarının paylaştıgı sozler oluyo insagramda.kucuk prensle ilgili.cok hosuma gidiyo.ama kitabı anlamadım.filmi vardi tvde.begendim sinemasini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkılan ilk sen değilsin. İçinde biz büyüklere tavsiyeler var daha çok. Aslında bu kadar liste başı olacak bir kitap mı bilmiyorum.

      Sil
  6. Aynen canım.liste bası olcak kadardeğil .ben utandim yazmaya .sen icimden geceni dedin 😙

    YanıtlaSil
  7. bayılırııım bu kitabaaa :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...