12 Temmuz 2016 Salı

Tatil Dönüşü

İşimi özlemişim. Dokuz gün tatili yedik geldik. Ne mi yaptık? Kayda değer hiç birşey. İlk günler harika bir boğaz enfeksiyonu ve antibıdı zımbırtısı. Klima ile yatarsan olacağı bu. Şu dokuz güne dair yazacak hiç bişey bulamıyorum. Sevgili Deep tatil anılarını yaz demiş ama. Bu bayram anı biriktiremedik sanırım.  Aile, dost ziyaretleri o kadar.

En çok annemlere gittik. Kızlar bahçede rahat ediyor. Biz de tabi :)

Bol bol yüzdük.


Bir selfie bile çekemedik. Nedense beceremiyorum. İşte sefil selfie.


Annemin harika kahvaltılarına yumulduk. Selfie yi çeken ben, yine yokum.


Artistik tahteravalli. Babamızın arkadaşı Cumacala yı ziyaret ettik. Onların da üç kızı var. Güzel vakit geçirdik.

Market alışverişi.


Bir artistik poz da abladan.






















Çok yakıyor mu bu reis?


Almanya'dan amcamız geldi. Daha pek görüşemedik. İnanın dünden beri ne yazsam diye düşünüyorum. Ancak bu kadar çıktı. Sevgili Deep bu seferlik böyle olsun. Olur mu?

Sevgiler.

30 yorum:

  1. ayyy güszel geçmiş kiii. fotolar şirincik. :) cumacala isim mi aaaa nasıl isim ooo :) bayram kalabalık dolu ve akrabalı geçmiş. küçük mucizeler daha çok eğlenmiş belliii :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birtek onlara geldi bayram zaten.

      Cumacala Ela dilinde Cumali ve amcanın bileşkesi :)

      Sil
    2. hımmmm ısır o zaman onu benim için :)

      Sil
    3. Emee emeee diye bağırıyor çaki. hala -y leri yutuyor.

      Sil
  2. Bence de güzel.Kızlarınız da pek şirinmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz hocam. Limon ile zeytin.

      Sil
  3. Daha ne olsun,olağan aile durumları işte,ne güzel,ne mutlu.Sağlıklısınız,sağ salim geçmiş bayram.Hepimizin her günü böyle olsun 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür. Haklısın. Rabbim bu günlerimizi aratmasın

      Sil
  4. Aile ile sıcacık Mutlu bir bayram geçmiş... Nice güzel Bayram'larınız olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Eski bayramlar gibi olur inşallah bayramlarımız.

      Sil
  5. Sefil selfie çok güldüm :)) ❤

    YanıtlaSil
  6. Aile ve dostlarla tatilden güzeli var mı:)

    Ben yeni selfi yöntemi buldum, telefonu kaldırıp tutuyorum, herkes kadraja girmek için kendi uğraşıyor, pek kolaylık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son kahvaltı selfisini niye çekmek için uğraştıysam. Direkt onları çekseymişim ya.

      Sil
  7. Daha ne olsun ki, herşeyi yapmışsınız. Boğaz enfeksiyonu dışında can sıkıcı bir durum yok. Yüzmüşsünüz, kahvaltı keyifleri, dost ziyaretleri... Küçük reis dersen süper:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük reis şimdiden babasına " ben de balık tutayım mı" diye soruyor. Az kaldı hepsini balığa yollar keyfime bakarım.
      Boğaz enfeksiyonu ramazan sonrası mide fesadı geçirmeme engel oldu en azından. Bu da bardağın dolu tarafı :)

      Sil
  8. bayram çocuklara geliyor zaten :) daha nice uzun bayramlar görelim hep beraber ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlam harçlık topladılar:) yedikleri çikolata şekerin haddi hesabı yok :) Amin.

      Sil
  9. Bir sarışın, bir karaşın :))))(sözcük kendi yeğenime aittir, 2.5 yaşındayken söylemişti:)))e daha ne olsun güzel bir tatil olmuş:) sevgiler....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kardeşim de "siyahşın" derdi küçükken.
      Siz de hoşgeldiniz. Sevgiler.

      Sil
  10. Maşallah kuzulara, öperim :)

    YanıtlaSil
  11. Nilhan sevdiklerinle bir arada geçen bayramdan daha iyisi var mı ki? Bence yok. Bende çirkin çıkıyorum diye hiç önde selfie çekilmiyorum:)) O sarışın maskotu yerim ben. Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çirkin çıkmayı geçtim tek elimle telefonu tutup tuşa basamıyorum. Bir de herkesi kadraja sığdıramıyorum :)
      Sağol cnm

      Sil
  12. Tüllü bikinisini sevsinler. Biz de klima ile uyuyoruz, minik üşüttü biraz. Klimasız da uyunmuyor, sıkıntı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele bu son olanlardan sonra iyice nefes alamaz hale geldik.
      :(

      Sil
  13. Maşallah size ♥
    Cümbür cemaat bayramları seviyorum ben...
    Siz de öyle yapmışsınız ne güzel ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayram mı kaldı Şebom? Anaların içleri kan ağlıyor. Noluyor? Nedir bu nefret?
      Yine bize bişey olmadı diye sevinelim mi?
      Lanet olsun hepsine.

      Sil
  14. güzel geçmiş tatil, öpüyorum şirineleri <3

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...