1 Temmuz 2016 Cuma

Görüşmek üzere

Son iş günü. Mesainin bitmesine son bir kaç saat. İkramiyelerimizi almadık henüz. Pazartesi ve cuma çalışmayacağımız da az önce bildirildi. Biz de meşhurdur, son ana kadar söylenmez. İnsanlara umut vermemek neden mutlu eder bazılarını?

Hoş daha iki gün önce yitirdik masum canları, diğer tarafta bayram havasında köprü açılışları. Onların vadetmediği umutların yanında benim dokuz gün tatil umudumun lafı mı olur? Sanki ne yapacaksam bu dokuz günde?

Kızlar anneanneleriyle gezmelerde. En azından onlar mutlu şükür. Geçen gün yaptık bayram kömbemizi. Bizim buraların meşhur bayram kültürüdür. İnsanlar sabaha kadar fırınlarda sıra bekler, tepsi almak için, pişirmek için. Uzun ömürlüdür. Yapımı da basittir aslında ama kimse 1-2 kg yapmadığı için zahmetlidir. Darısı her sene bu günlere inşallah.




Bir kitap bitirdim az önce aman allahım. Arabeskin dibi. İçim daraldı. Resmen sigara koktum sanki o kitabı okurken. Benim de gırtlağım yandı, ben de kirlendim onlarla. Ne kadar pesimist bir kitap. Ne çok kafa sesi.
"Önce hayaller ölür, sonra insanlar..." Shakespeare.  Tavsiye etmiyorum. "Ruhunu Satan Kadın"

Kandilinizi kutluyorum. Rabbim ettiğiniz duaları kabul etsin. Ölümler, savaşlar son bulsun.
Kaç ocağa ateş düştü. İnsanların bayram gelmiş neyine. Bizi bu hallere düşürenler allahından bulsun. Yine de hayırlı ramazan bayramları.

Görüşmek üzere.


20 yorum:

  1. Kendi mutlulukları için göz yaşı dökenlere Allah her iki cihanda gün göstermesin,ne diyelim,yine de mutlu geçsin bayramımız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Ve ben artık bunların müslümanlıklarından da şüphe duyuyorum.

      Sil
  2. Barışı yaşamak,huzurlu ve mutlu günler görmek hepimizin umudu :) Size de iyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umudumuzun gerçekleşmesi bile başka ülkelerin elinde ne yazık ki.

      Sil
  3. Hayırlı bayramlar canim simdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bayramı daha geride bıraktık. Teşekkürler.

      Sil
  4. bayram kömbesi duydum ama yemedim hiç. sıvas yemeği di mi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bizimki yemek değil daha çok içi hurmalı ya da cevizli kurabiye tarzında çayın yanında yenilen bir ikram gibi. Şu formatta bişey
      http://diyetsaglikliyasam.com/antakya-kombesi-yapilisi/

      Sil
  5. İyi bayramlar diliyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyisiyle kötüsüyle geçti gitti Şebom.

      Sil
  6. Hayat böyle maalesef Mucize ;( Bir taraf gülerken bir taraf kan ağlıyor... Allah sabır versin.
    Minnaklarımıza da sağlık!
    Bayramın mübarek olsun cnm!
    Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Dağınık Anne. En büyük tedirginliğimiz çocuklarımız zaten. Sağlığı huzuru barışı onlar için istiyoruz en çok.

      Sil
  7. Kömbe nedir bilmiyordum, az önce öğrendim sayende.
    Sevdiklerimiz için mümkün olduğunca dayanıklı olmamız gerekiyor, ruh ve beden sağlığı açısından... Koyverdiğimizde iş fena...

    Her şeye rağmen mutlu, huzurlu bir tatil olsun, şirin kızlarınla birlikte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir börek formatı var bir de şekerli kurabiye. Bizim yaptığımız kurabiye tarzında olan.

      Amin arkadaşım.

      Sil
  8. tatil anılarını yazsanaaa :)

    YanıtlaSil
  9. tatil anılarını yazsanaaa :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...