25 Eylül 2017 Pazartesi

Yazamasam da aklım hep sende sevgili blogum ( ya da bloğum)

İki ay olmuş yazamayalı. Bir ara ayarlarında bir şeyler kurcaladım hepten giremedim. Şimdi girdim ama yazacaklarımı unuttum.

Kurban bayramıyla yıllık izin birleşince bir ay kadar işe gelmedim. Okullar da açılınca koşturmacaya start verildi.

Bir ay önce hiç beklemediğimiz bir anda anneannemi kaybettik. Hani derler ya Allah ölümün hayırlısını versin diye, canım anneannem de uyuduğu yerde veda etti hayata. Ki bunu söylemek çok acı ama dedem iki senedir yatalak ve herkes ondan ümidi kesmişken, anneannemi kaybetmek bizi çok sarstı. Özellikle annem hala kendine gelemedi. Anneannemin bize çok emeği var. O bizi öpmez koklardı. Rabbim gani gani rahmet eylesin, mekanı cennet olsun inşallah.

Bayramdan sonra başlayan yıllık izinde, yavaştan okul hazırlıkları ve Eylül ayının denizinin tadını çıkardık kızlarla. Ha ufak bir sakarlık yaşadık ama yine de engel olmadı bizim denize girmemize. Hani Şener Şen genelde görmeden bir yere çarpar ve yuvarlanarak düşer ya; resmen öyle ters takla atarak düştüm. Ağlasam mı gülsem mi bilemedim. Tek üzüldüğüm çocuklar çok korktu.

Ela kreşe başladı. Ve öyle hazırmış ki buna; hiç sızlanmadan ağlamadan vedalaşıyoruz. Bunda sanırım hem bakıcı ile büyümesinin, bizden ayrı kalmasının hem de ablanın okula gitmesine şahit olmasının etkisi var. İnşallah böyle devam eder Sarı Fırtına.

Okulla beraber ödevler de başladı. İlk haftadan öğretmen çocuklardan iskelet yapmalarını istedi. Ben iki defa denedim ama olmadı, bu sefer babamızın sanat eseri bizi kurtardı. Yıllarca olta bağlamak el becerilerini baya geliştirmiş :)

Hazır izindeyken şu yıllanan bebek battaniyesini bitirdim ve terziye teslim ettim. Daha önce boyamaya niyetlendiğim ama verniklemeye fırsat bulamayınca rezil olan sehpayı yeniden boyadım. Şimdi de Kasım ayında ailemize katılacak olan Nuno halamızın bebeği için bir yelek örmeye başladım. İnşallah battaniye ile aynı olmaz akibeti. Çünkü daha sonra Şubat ayında Emo dayımızın doğacak bebeği için de örmem lazım bir tane.

Haa bir de bayramda (bayram denirse tabi) 4 günlüğüne Mersin -  Tisan'a gittik. Gitmez olaydık. Evet denizi çok güzel, harika iki koyu var ama hepsi bu. Yani otel yok, kiralık evler var ve rezalet durumdalar. Sosyal hayat namına , tesis namına hiç bir şey yok. Gitmeyin anacım. Bir şey kaybetmezsiniz.

Şimdi bakalım cepte ayarları bozulan bloğuma tekrardan giriş yapabilecek miyim? Yoksa hiç fotoğraf ekleyemeyeceğim. Maalesef eklediğim başka bir gmail hesabını devre dışı bırakamıyorum ve bu sorunu nasıl çözeceğimi bilmiyorum. Telefonu bilgisayara bağladım sabahtan beri hata veriyor. Ya sabır. En kısa zamanda çözmeye çalışacağım.

Sağlıcakla kalın.

6 yorum:

  1. Hoşgeldiiiinnn:))
    Anneannene çok üzüldüm, başınız sağolsun, mekanı cennet olsun, çekmeden huzurla uykuya dalmış, tıpkı benim rahmetli anneannem gibi o da koltukta otururken gidivermişti. Allah rahmet eylesin...:(
    Mersin o kadar ünlü bir turizm cenneti ama otel olmaması vs. anlattıkların çok üzücü. Yazıklar olsun...:( neyse yine de gezmişsiniz.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Müjde abla. Allah hepsine gani gani rahmet eylesin.

      Mersin tatil için tercih edilecek en son yer olacak bundan sonra benim için sanırım.

      Sil
  2. Anneanneciğine Allah rahmet eylesin. Benim babaannem de öyle vefat etmişti.

    İskelet güzeldi gerçekten :)

    Geçmiş olsun, neyse ucuz atlatmışsın düşmeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fikri :)

      Teşekkürler Handancığım.

      Düşmeyi şimdi sen yazınca tekrar hatırladım. Çok fenaydı ya. Elim istemsiz kafama gitti yine :)

      Sil
  3. Başınız sağ olsun. Zor bir dönem geçirmişsiniz. Allah sabır versin. Ben anneannemi hiç tanımadım. En azından oni tanıma fırsatınız olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostlar sağolsun.
      Canım anneannem, çok güzel anılarımız var.
      Teşekkürler, sevgiler.

      Sil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...