9 Şubat 2017 Perşembe

Tatilde ne mi yapıyoruz? Part - 2

Geçen seneden kalan 8 günlük yıllık iznimi sömestr tatilinin ikinci haftasından itibaren kullanmaya karar verdim. Maksat çocuklarla bişeyler yapmaktı. İlk haftasını evde nasıl geçirdiğimizi şurada anlatmıştım.

Yapacak listemiz hazırdı zaten.

Cumartesi kahvaltıdan hemen sonra hazırlanmaya başlamamıza rağmen yine geç kaldık avm de çocuklar için hazırlanan aktiviteye. Ama oraya varınca gördük ki, hiç de hayal ettiğimiz gibi değilmiş cupcake ve kokulu sabun atölyeleri. Ece hayal kırıklığına uğradı. Biz de trene binip , yemek yiyip evimize döndük.

Pazar günü Arena Sirki'nin son günüydü. Çocuklara bedava olan sirk için yetişkinlerden 20 tl gibi cüzi bir rakam alınıyordu. Patlamış mısırımızı evde patlatıp çantama attım. Evet cimrilik ettim. Hatta patlayan mısırı ig de paylaşınca ve sirk için hazırlık yaptığımı not düşünce, sosyal medyanın sirklere karşı olduğunu öğrenmiş oldum. Ama şükür ki izlediğimiz sirk sadece sihirbazlık, akrobasi ve cambazlıktan ibaretti. Denge gösterileri, çember içinden geçilerek atılan taklalar, merdiven ile yapılan gösteriler baya heyecanlı ve güzeldi. Çocuklar çok güzel vakit geçirdi. Ve biz bu gösteriler sayesinde sosyal medyada recm edilmekten kurtulduk :)

Pazartesi kalk gidelim diyen evi adam etmekti niyetim ama, mutfağa giren neden bir türlü çıkamazmış anladım. Sadece mideye çalıştım ve temizlik yapamadan o günü kapattım.

Salı günü muhteşem MOANA günüydü. Ece öncelikle yalnız gitmek istedi, arkadaşı bize katılınca arıza çıkardı ama, sonra yaptığının yersiz bir trip olduğunu anladı. Çünkü Dila ve Yeşim ile  çok güzel vakit geçirdiler. Sinema 2,5 yaşındaki çocuğun kucakta izlemesine izin vermedi, ona da bilet aldım. Ela nın ilk sinema deneyimiydi, sesten ürkünce kucağımda izledi tüm filmi. Kimse de gelip kucakta film izlemek yasaktır demedi. Boş koltuğa para ödedim anlayacağınız. Ama yine de film süperdi. Ela çok eğlendi, beni hiç yormadı. Bundan sonra animasyonları kaçırmayız CANIMSIN :D

Çarşamba hastane günümüzdü. Ecenin alerjisinin sebebini bulmak için alerji testi yaptırmaya karar verdik. Çıkan test sonucunda alerjisi olmayan şeyleri yazsam daha az vaktimi alır. Yok yoktu. Yumurta, polen, toz, küf, çimen, plastik, yün, kavun, balık, bezelye, ceviz, muz ...buna da şükür. Güya ben de ellerimdeki uyuşma için doktora görünecektim ama Ece'nin sonucundan sonra vazgeçtim. Zira Ela ile taşıdığım montlar çanta ile çok yorulmuştum.

Perşembe dışarıda kahvaltı yaptıktan sonra babaannelere gittik. Ece babaannesinden en sevdiği yemeği istemişti. Fırında patatesli tavuk :) Kimse babaannesi gibi yapamıyormuş. Babaannede seve seve yaptı sağolsun. Yemekten önce aklıma esen bir fikirle çocukları yengelerine bırakıp, kocamla yıllaaar sonra sinemaya gittik. Ata Demirer'in filmi. Biz çok eğlendik. En çok da organik amonyak sahnesine :) Çocuklar yormamıştı babaanneleri ile yengelerini. Akşam tüm aile bir arada çay keyfi ile güzel bir gün daha sona ermişti.

Cuma Ece'nin sınıf arkadaşına gittik. Ece arkadaşlarıyla oyun oynamak yerine hep yanımda oturmayı tercih ediyor. Bu da bana garip geliyor. Ben yönlendiriyorum genelde oyun oynaması ya da arkadaşlarıyla vakit geçirmesi için. Ela bu konuda daha rahat.

Cumartesi yemeğe misafir davet ettik. Babamızın tuttuğu balıklar sonunda midemizdeki yerini alacaktı.

Pazar günü ne yaptığımızı unuttum desem. Deminden beri düşünüyorum ama hatırlayamadım. Hah buldum Yeşim'in doğumgününe gittik.  Çocuklar için güzel oldu tatile doğumgünü ile veda etmek. Yeşim bizim her zaman favori arkadaşımız oldu zaten. Kibar güzel kızım benim. Ela'nın Emiş'i o bizim için :)

Pazartesi ve salı günü de evde yapılması gereken işler ve çarşamba şükür ki işbaşı. Listemizi okuduysanız çok fazla avm de ya da başka mekanlarda vakit geçirmememize rağmen bunları yapmak bile baya bir maliyetli. Yani atlara binip, oyun salonlarına gidip, kayak yapıp, seyahat falan etseydik mazallah.

Araya bir örgü sıkıştırıp panduf giymeyen Ela'ya bir patik öreyim dedim onu da beceremedim. Tutturamadım ne sayısını ne modelini. Vazgeçtim.

İşte böyle geçti bizim tatilimizin ikinci haftası. Bu postu sabahtan beri nasıl toparlayacam diye düşündüm. Ortaya karışık bişey oldu işte.

Hepinize sevgiler, saygılar iyi hafta sonları.

1. Yanıtlar
    1. Dolu dolu ama kızlara sorsan ne yaptık ki ?

2. Gayet dolu dolu güzel bir tatil olmuş. İzin alabilmen de harika olmuş ben de çok istedim ama maalesef alamadım :(

1. Çok önceden konuşmuştum muhasebeyle. Niyetimiz İzmir di ama havalar soğuk olunca vazgeçtik.

3. Artık sirkler böyle akrobasili falan, hayvan gezdirmek zor belki de... Hoş gezdirmesinler de zaten. Son izlediğim videolardan sonra gittiğim tüm çocukluk sirklerinden dolayı vicdan yaptım :(

O da benim gibi çıkmış kıyama. Benim de ne ararsan ona alerjim var. Hamamböceği salyası da ahahaaaa :)) Nereden bulacaksam artık :)))

Dolu dolu geçmiş tatil, ne güzel ♥

Öpüyorum seni...

1. Hayır bir de dışlanacaktım sosyal medyadan :) Vallahi ben bile eğlendim sirkte. Ekşın oldu hepimiz için.

Hamam böceği salyası ne la? İyi ki baykuşa çıkmamış. :P

Daha kaç gün geçti bu aktivitelerin üzerinden, haftasonu yine beynimi yedi Ece anne bugün napacaz diye? Yapmasan duyduğun bu vicdan azabı nedir? Off

Öptüm cnm

4. Yanıtlar
    1. Saçlarına bayıldım ben Maoi ile Moana'nın :)

5. Annelik bu işte tatiller-bayramlar-ev gezmeleri hep çocuklara göre planlar.
    Ne güzel eğlenmişsiniz.
    Ece'ye geçmiş olsun inşallah gerçek neden bulunur da rahatlarsınız.
    Moana'ya bayıldım ben de.

1. Gerçekten o kadar doğru ki, herşey onlara göre ve onlar için. Ama hepimize iyi geldi bu tatil.
      İnşallah sevgili Merih. Keşke biraz large bir kız olsaydı. Herşeyi kafasına takıyor.

Moana efsane oldu :)

6. Ne güzel bir gün olmuş. Bu arada sirklerin içyüzü gerçekten bir felaket, yani dışarıdan bize görünen bambaşka, madalyonun bir de öteki yanı var, o yüzden akrobasi, sihirbazlık olmasına çok sevindim. :))
    Bu konuyu araştıranlar yazmışlardı yani hiçbir fil gerçek hayata amuda kalkmaz, kaplan da ateş çemberinden atlamaz korkar, onları bunu yaptırırken çok kötü yöntemler kullanıyorlarmış, zavallıları en iyisi doğal parklara bırakmak, kendi haline bırakmak bizleri eğlendirmek gibi bir görevleri olamaz..yakalayıp, oralarda maymuna çeviriyorlar güzelim canlıları, psikolojileri bozuluyor, bebek doğurursa bakmıyorlar, reddediyorlar neler...neler:(( resmen işkence görüyorlarmış:( okuyunca günlerce kendime gelememiştim inşallah tüm sirkler böyle sadece akrobasi, sihirbazlık vs. ye dönüşür, hayvanlar da ormanlarına, kendi doğal alanlarına kavuşur..insanlar rahatsız etmez yok takla at, yok şöyle yap yoksa kırbaç geliyor gibi:((

Sevgiler:)

1. Sevgili Müjde abla hayvanlı gösteri olsaydı çocuklarıma açıklamakta zorlanırdım zaten. Ama sanırım artık eskisi gibi hayvan gösterileri yapılamıyormuş şükür.
      Öpüyorum.

7. dolu dolu geçirmişsiniz tatilinizi,
    sayfanızı yeni takibe aldım bende beklerim...
    sevgiler...

www.blogdakicin.blogspot.com

1. Ben sizi takip ediyorum zaten.
      Hoşgeldiniz :)

8. Ne güzel bir tatil olmuş 😀. Ne yaparsak yapalım çocukları memnun etmek mümkün değil gerçekten 😀. Bu arada Ece'ye de çok geçmiş olsun sağlıkla sevgiyle kalın ❤

1. Çok teşekkür ederim geçecek inşallah. Olmadı başka şehir hastanelerine gitmeyi düşünüyoruz.
      Çocuklar hep daha fazlasını istemeye programlanmışlar sanki. :)
      Sevgiler

9. Liste çok şirin bayıldım. Bizde moana'ya gittik. Keşke çocuklara tatil olunca annelere de olsa değilmi

10. Gerçekten hayran oldum çok enerji yüklüsünüz. Benim küçükte 2,5 yaşında ama onunla bir yere gitmek imkansıza yakın. Peşinden dur oğlum koşma oğlum demekten yoruluyorum. Bir cesaret aldım sizden 2 çocukla tek başıma program yapmayı deneyeceğim :-))

1. Ya siz böyle yazınca acayip havaya girdim ama. Normalde pasifimdir, üşengecimdir. Ama kızlarım çok şükür yormazlar beni dışarıda.
      Darısı size :)

11. Dolu dolu bereketli bir hafta sonu olmuş ne güzel. Filmlerin kötü karakterleri biraz ürkütücü oluyorlar.Benimkiler epeydir gidiyor ama hala bazı yerlerde ürküyorlar bensiz gidecekleri günleri bekliyorum,gerçi severim ben animasyonları ama çok sık gidince epey tuzlu oluyor :P Çok pahalı oyuncaklar falan ya çok adaletsiz dünya çok.Hiç bindiremeyenler var.Hoş zaten tıngır mıngır bişeye benzemiyor 5tl ama çocuk işte istiyor...

1. Biz de çok sık sinemaya gidebilenlerden değiliz Sevtap. Bir sinema keyfine niyetin türkçesi 100 tl. Bunun mısırı, yemeği, oyun salonu derken ohoooo.

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...