1 Kasım 2016 Salı

Ne yazsam bilemedim

Kötü bir dönemden geçiyorum. Tadım tuzum yok. Kafamda türlü kötü senaryolar.

Geçen aylarda dış ticaret müdürümüzün yaşadığı kötü olaydan sonra (yeni doğan bebeğini kaybetmişti) şimdi diğer ticaret müdürümüz yine basit bir operasyon sonrası on gündür yoğun bakımda yatmakta.
Daha dün gibi, perşembe mesai bitiminde "- kızlar ben yarın yokum görüşürüz" deyip el sallayışı. Hepimiz dua ediyoruz. Ofiste kasvetli bir hava var. Umarım en kısa zamanda aramıza döner.

Sağlıkla kalın.

8 yorum:

  1. Dilerim kısa zamanda iyileşir ve aranıza katılır...

    YanıtlaSil
  2. Allah ''Ya Şafi'' adıyla şifa versin inşallah Nihan ablam..
    Herşeyin başı sağlık değil mi?.. Umarım en kısa zamanda iyileşir müdürünüz..

    YanıtlaSil
  3. İnşallah bir an evvel sağlığına kavuşur Nilhan...
    Hayatta hep sınanıyoruz galiba...
    Ama her zaman iyi düşünelim, iyi olsun demeye çalışıyorum...

    Çok çok geçmiş olsun tekrar arkadaşım

    YanıtlaSil
  4. Sağlık ve huzur kadar, hastalık ve keder de çok yakın insana değil mi... Allah şifa versin canım ❤

    YanıtlaSil
  5. Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Aile perişan oldu. 15 günü geçti hala yoğun bakımda. Ama şükür ki artık cihaza bağlı değil. Beyindeki ödem en büyük sıkıntı. Konuşamıyor daha doğrusu mecali yok konuşmaya. Bazen tanıyor bazen tanımıyor. Dualarınıza gerçekten ihtiyacı var. Anneanne olacak. Torunu doğmadan iyileşmesi lazım.
    Allah razı olsun hepinizden. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  6. Yenidoğan bebeği kaybetmek !:( Nasıl bir acı çok üzüldüm hiç tanımasam bile:( İnşallah tekrar bebekleri olur da onun acısını unutturur...:( hasta müdürünüz için de Allah şifalar versin..:(

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...