13 Mayıs 2016 Cuma

P.K.



Dün arkadaşımla "ne izlesek acaba bugün" diye düşünürken, tesadüfen bulduğumuz ve bugün tekrar izlemek istediğimiz bir film. Aamir Khan'ın izlemediğim bir kaç filmi dışında şu ana kadar izlediklerimin hepsinin bende çok güzel etkileri vardır. 

Film komedi, dram, fantastik tarzda bir film. Filmde zamanımızın en büyük tartışması olan DİN işleniyor. Ki çok tanrılı bir ülke olan Hindistan'da bu filmi yapmak , doğrusu cesaret işi. Ama film sürükleyici, komik, eğlenceli ve bir o kadar da toplumsal mesajlar içeren harika bir film. İçinde aşk var, dans var, müzik var, duygusallık var, dostluk var, herkesin kafasını kurcalayan sorular ve basit cevapları var. 

Güldüren, ağlatan ama aynı zamanda çok düşündüren bir film.

"Dans eden arabalar" bombaydı :)

Ve kesinlikle doğru olan şu tespit: " İki tanrı var: Biri bizi yaratan, biri sizin yarattığınız. " 

Ailece izleyebileceğiniz, muhteşem bir hint filmi. Film uzun olabilir ama sıkmıyor. Hoşça vakit geçireceğiniz, 152 dakikanın nasıl geçtiğini anlamayacağınız , farklı tarzıyla harika bir yapıt. Haftasonu fırsatınız varsa kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.

İyi tatiller, iyi seyirler.

18 yorum:

  1. Bu filmin din sömürülerini işleyişine bayıldım, ama adamın bütün film boyunca birşeyler yerken konuşmasından çok tiksindim. İşin garibi benden başka bunu fark eden de görmedim. Allah Allah, o kadar takıntılı bir tip de değilimdir ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok ben de farkettim. Ayrıca PK ne demek açıklanmadı sanki bir türlü.

      Sil
  2. Aamir Khan bana Hint filmlerini sevdiren kişi oldu. Muhtemelen çoğunluk için de öyledir diye düşünüyorum. Bu film de gerçekten harikaydı. Özellikle din anlayışına yönelttiği sorgular muhteşemdi.
    Ailecek de izlenebiliyor dediğiniz gibi filmleri, çok fazla şey katıyor insana. Teşekkürler paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için.

      Sil
  3. Birkaç uygunsuz sahne dışında çok güzel bir film. O sahneleri de niye koymuş anlamadım. Aamir Khan farkı dedirten, düşündüren, güldüren filmlerden ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle verdiği mesajlar çok güzel.

      Sil
  4. Çok güzel bir film bence. Dini eleştiriyor. Yani saçma yapılan şeyleri eleştiriyor.

    YanıtlaSil
  5. Aamir Khan çok başarılı ve insancıl bir oyuncu gerçekten! Gözlerinden pozitiflik ve sevgi akıyor!
    Bu filmi bilmiyordum, biz de ekleyelim ;)
    Ağlanacak bir şey yok di mi ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok. Sadece benim gibi sulugöz değilsen :)

      Sil
  6. geçen yıl izlemiştim bende çok bayılmıştım. hatta postta yazmıştım.. dünyaya geldiğimizde hangi dine mensup olduğumuzu bildiren damga var mı popomuzda? ona koptum :D
    bajrangi baijaan da izle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün izledim tavsiye ettiğin filmi. Beni ağlattı. Nasıl güzel bir kız çocuğudur o öyle ♥♥

      Sil
  7. Çocuklarla birlikte izlemiştik. Bakış açısı kazandıran eğlenceli bir film :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim evde film izlemek gibi bir şansım yok maalesef.

      Sil
  8. Şahane bir filmdi hakikaten...
    Bende çok eğlenceli bulmuştum...
    Din konusunu çok iyi anlatmış, tamda şu ara yaşadıklarımıza uygun hatta ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyi düşünüyorum. İnsanların dini duygularını istismar edip nasıl sömürdüklerini anlayana, güzel bir film.

      Sil
  9. Bu adamın oynadığı film kötü olur mu hiç? İzlemediğim daha çok filmi var Hint filmleri çok uzun olduğu için izleyemiyorum ama vakit buldukça tüm filmlerini izleyeceğim. Pk'da izleyip hayran kaldıklarım arasında;)

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...