9 Nisan 2015 Perşembe

Deli deli kulakları küpeli

8 Nisan itibariyle kulaklarımız delik ve küpemiz var artık bizim. Ani bir kararla ve zor toplanan cesaretle daldım eczaneye. Soğutucu sprey sıkıldığında bile vazgeçmek üzereydim. Ne zor işmiş yarabbi. Ece nin kulaklarını deldirmeye annem götürmüştü. Neyse atlattık gitti. Şimdi iyi ki diyorum. Büyüdükçe zorlaşacaktı benim için.



5 Nisanda yataklarımızı da ayırdık. Evli evine köylü köyüne. Tutulmadık yerim kalmadı.
Yukarıdaki sticker da halamızın hediyesi. Mutfağımızın duvarına astık.

Bu aralar hiç vakit bulamıyorum. İş yoğun , ev yoğun. Kaçıyorum ben.

Sevgiler.

12 yorum:

  1. oyy ne yakışmış cimcimeye öperim :*
    Ela'nın kulaklarını 2 yaşına kadar delmedi eczane. 2 yaşına girdi ertesi gün babaanne deldirmiş ben işteyken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben büyüdükçe zorlanacağını düşündüm. Eczanedeyken kendime kızdım ama şimdi iyi ki diyorum :)

      Sil
  2. Ben henüz kıyamadım Nilhan, sticker çok güzel, Elacığa küpeler çok yakışmış öpüyorum onu tombiş yanaklarından :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim görür görmez sen Afrika kabilesinden misin dedi ?

      Sil
  3. Canım çok yakışmış bencede tam zamanı büyüdükçe zor olacaktı.

    YanıtlaSil
  4. bence de çok iyi yapmışsın, bebekken bu işi halletmek en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikinci destek. oldu da bitti bile. azıcık calpolle aynı akşam atlattık .

      Sil
  5. Haydi hayırlı olsun :) Ben de daha yapamadım bu işi. Hatta yapmayacağım sanırım. Büyüyünce kendi yapsın :) Pek yakışmış kuzuya küpesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülker'im haklısın kendi kararı olmalıydı benlki ama büyüdükçe korku da büyüyor. ben ünv de zorla deldirmiştim ikinciyi. ve iki gün kulağım sıcacık kalmıştı.

      Sil
  6. oyoyoyyyy maşallah kuzuya :)
    ben sana diyim bu kız yakacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyon Şebom. bizi şimdiden mahvetti.

      Sil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...