15 Ocak 2015 Perşembe

Bir Dua

İş arkadaşım. Bir yıldır beraber çalışıyoruz. Çok iyi niyetli, tertemiz kalpli, yardımsever, saf, iki çocuk annesi, güzel kadın.

İşe başladığından beri sorunlar yaşıyordu eşiyle. Defalarca boşanmak istedi ve vazgeçti. Ama yılbaşından beri yaşadıkları çok korkunç. Tamamen yazamayacağım zira ben de çok korkuyorum. Onun adına çok üzülüyorum. Elimizden hiç bişey gelmiyor. Bu yaşadıkları işine bile mal olabilir. Ki evi geçindiren kendisi :( İşini kaybetmek en büyük korkusu. Ama bu durumda nasıl çalışacak onu da bilmiyoruz.

Aklımda çok kuruyorum, dün gece uykuya dalana kadar okumadığım dua kalmadı. Belki çoğunuz inanmıyorsunuzdur. Ama geçirdiği nöbetleri görseniz, hak verirsiniz.

Psikoloğa gitti. Kullandığın ilaçlar çok ağır, birini bırak dedi. Beynini bir makine gibi düşün ve şimdi o kadar dolu ki, arıza veriyor demiş.
Nöroloğa gitti, film falan çekildi. Sonuç : sinirsel. Peh!

Biz iki defa işyerinde şahit olduk. Evde yaşadıklarının sayısını unuttuk. Öyle ki, kriz anında kimseyi tanımıyor. Bizden korkuyor, kendine zarar veriyor, saklanıyor :( Ve sonrasında hiç bir şeyi hatırlamıyor. Dün artık kameraya çektik. Çünkü kadın inanamıyordu.

Hacı hocaya inanmayan hatta çoğundan meziyetlerini kötüye kullandıkları için nefret eden ben, onlara başvurmasını bile söyledim.

Giremiyorum, yazamıyorum, okuyamıyorum. Ben acayip etkisindeyim. Zaten ödleğin tekiyim. Gaipten sesler duymakta üstüme yoktur. Geceleri kabusa döndü benim için. Nabzım hızlanıyor, yanımda yatan kızlarıma sarılıyorum.

Nolur onun için dua edin. Bu her neyse bir an önce iyileşsin. Şifasını bulsun. Allah yardımcısı olsun. Onu çocuklarına bağışlasın.
Allah hepinizden razı olsun.

12 yorum:

  1. Acil şifalar diliyorum arkadaşım. Hakikaten zor bir durum.
    Bir an düşündüm de hakikaten etkilenmemek imkansız bu durumdan :(
    Öpüyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Şebom. Hele de benim gibi tırsak biri için.
      Öperim cnm

      Sil
  2. Çok çok zor bir durum :( Allah yardımcısı olsun. Evlatlarının yüzüne baksın Allah. :(

    YanıtlaSil
  3. Beyin de bir makina neticede fazla yüklenince arıza veriyor doktorun söylediği gibi. Çok zor ve içindeyken çıkılmaz gibi görünüyor sorunlar ama kadın başlı başına güç sembolüdür; güçlüdür hele ki anne ise daha güçlüdür evet çok da kırılgan ama güçlü. Siz sadece güç vermeye çalışabilirsiniz destek olmaya. Hayat bazılarına daha ağır gerçekten. En kısa zamanda şifa bulsun dilerim her anlamda. Sevgiler Nilhan'cım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ülkerim zaten yıllardır herşeyi tek başına sırtlandı. Allah yardımcısı olsun. Onun katlandıklarına başka kadın katlanamazdı.
      İnşallah canım. Elimizden gelen desteği veriyoruz.
      Öperim cnm

      Sil
  4. Cok üzüldüm,bir an evvel kurtulmasi lazim bu durumundan yoksa caninda sagligindan olabilir,artik esinden de kurtulsun biran önce desemde zamanlardaki olaylardan artik o kadar ürküyorumki demeye korkuyorum,bu adamlar her an herseyi yapabilir cünkü ayrildiktan sonra,onlarinda korkusu yok!

    Allah tan kendisine önce sifa sonrada güc vermesini diliyorum,onun icin dua edecegim.Sizde vesile oldunuz,sizden de Allah razi olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lanet olsun. Adları erkek ama kendileri değil maalesef. Bir adam da erkek gibi çıkıp, beni istemeyeni ben hiç istemem deyip yoluna gitmiyor. NAsıl bir gurursa.
      Tehdit etti, sensiz yapamam dedi.. zart zurt.
      Amin inşallah. Allah razı olsun.

      Sil
  5. :(( Okuyunca çok üzüldüm arkadaşın adına..Bence bir an önce eşiyle yollarını ayırmalı daha fazla zarar görmemek adına.inşallah tez zamanda şifa bulur

    YanıtlaSil
  6. Allah yardımcısı olsun, tez zaman da iyileşir inşallah :(

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...