15 Aralık 2014 Pazartesi

6. AY ELA

Bu sabah çalıştığım için yine küfrederek geldim ofise. Özel sektörüne de, vicdansızlığıma da...
6. ay aşılarımız için sağlık ocağına gittik bugün. Gidene kadar yaşadığım stresi ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Ama dayanamayacağım, söylemezsem çatlarım. Yahu aşıya gidecez, Ece ye ceketini giydir, kapıları kilitle, bebek arabasını yüklen, sonra farket ki, battaniyesi yok Ela'nın. Ela yı taşıyan Hülya abla alsak iyi olur der. Arabayı bırak, kapıları aç, ayakkabını çıkar, battaniyeyi al. Arabayı tekrar taşı , indir. Apartman önüne çık, emzik yok. Bir daha çıkamazdım. Herşeyi düşünmek zorunluluğundan nefret ediyorum.

Yolda giderken ne dedi peki? Keşke aşıya gideceğimizi söyleseydin, güneş kremimi sürerdim. Gözlerimin nasıl açıldığını görmeniz lazımdı. Battaniye, emzik kimin umurunda? Yahu aşı son anda aklıma gelmiş sevineyim mi, yoksa önceden bilgilendirme yapmadığım için güneş kremini sürmeyen Hülya ablaya üzüleyim mi? Neden gözlerim açıldı biliyor musunuz? Bu kadın bize yürüyerek geliyor, neredeyse yarım saatlik mesafe. Sen evden çıkarken sürme, 5 dk lık gidiş mesafesinde olan sağlık ocağına giderken sürmedin diye hayıflan. Sanırsınız Sina Çölü'nü geçecez. Neymiş gelirken gölgeden geliyormuş. Ya sabır.

Sağlık ocağına vardığımızda mesai saatimin onbeş dk sı geçmişti zaten. İşini ağırdan alan hemşire sayesinde kızımı bırakıp gelmek zorunda kaldım. Emziksiz nasıl susturdular çok merak ettim.

8,5 kg 67 cm iz artık. Bir ağızdan, üç bacaktan aşı olduk bugün.
Tükürüyoruz, çığlık atıyoruz, gözlerimizi ovuşturuyoruz.
Yoğurtla hala pek aramız yok. Muhallebiye bayılıyoruz, soyunurken gıkımız çıkmazken, giyinirken kıyameti koparıyoruz. Hala mızırdanmadan, huysuzlanmadan uykuya dalamıyoruz.

Ateş düşürücü dışında peditusla da tanıştık bu ay.
Geçmiş olsun melek kızım.
Halasıyla cee e oynayan Ela

Dedesinin pidesi tanışan Ela


19 yorum:

  1. Nilhan'cim Hülya abla benim idolüm. Sen böyle bir şeyi nasıl atlarsın nasıl elzem bir konudur aslında. Ya senin neyine üzüleceğim Hülya ablaya nasıl kahrettim şimdi bilemezsin. Hülya abla şimdi onun cildi şimdi ne haldedir :))

    Şaka bir yana çizgi film karakteri gibi kendileri..

    Geçmiş olsun Ela kuzusuna. Maşallah boyu da kilosu da iyi. 6 ay aşıların tavan yaptığı ay üzüldüm kuzuya. Herşey sağlığı için ...Tontalak gibi sonradan sever yoğurdu eminim. Kokla benim yerime annesi kimbilir nasıl kokuyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koklamam mı? Seve seve.

      Yahu derde bakar mısın? Acayip gerildim ama. Belki basit bişey. belki zorunlu. Ama ne yeriydi ne zamanı. Evden çıkarken sürseydin o zaman.

      Sil
  2. Hülya abla bakıcı mı?

    YanıtlaSil
  3. :) Vay arkadaş :) Komik kızmış pek de rahat. Nilhan'cım zor ki zor haklısın. Herşeyi sen düşünmek zorundasın hatta Hülya'nin kremini bile.
    Inşallah ateşsiz atlayır lokum aşıları. En yoğun aylardan biri dimi 6. Ay. Lara da çok içerlerdi aşı olunca.
    Yoğurdu illa ki sever bence endiselenme. Hele kendi yemeye başlasın bulaşa bulaşa :))
    Geçmiş olsun canım; benim yerime de kokla kuzuyu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef şurupsuz atlatamadık Ülker'im :(
      Belki de doğrusunu yapıyor. Kendini önemsiyor. Şimdi eşim yılbaşında krem hediye et diyor bana :D
      Ablası illa sevdirir ona yoğurdu.
      Öpüyorum cnm.

      Sil
  4. nilhancım, kusura bakma ama sende hata. battaniyeyi unutmak, emziği unutmak tamam... insanız sonuçta, olabilir. aceleyle çıkıyorsun evden. ama nasıl olup da o ablanın güneş kremini unuttuğunu anlamadım. kaldı ki, senin yüzünden şu an alnında bir kırışıklık fazladan türemiş olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüüüü bana. Allah benim belamı versin.

      Sil
  5. Nilhannnn o bakıcı kıza gıcık oldum bilesin.kış gunesinden ne cikar yaa... Allahım sabır ver....gecmis olsun kuzuyada.kolaylikla buyutmen dilegimle.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendileri 45 yaşında cnm. Neyse. Biraz tuhaf biri napalım artık.
      Sağol cnm.

      Sil
  6. Nihancım, inanamadım son postlarına.. ikinci bir kızın olmuş hatta 6 aylık bile olmuş, Ece abla olmuş :)))
    uzuuun zmandır blog yazamayınca ben bi haber kalmışım olan bitenden :)

    Allah analı babalı büyütsün... Ömürlü olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Emre'cim. Uzak kaldık bloglardan. Ama ikinci kızıma haksızlık ettiğimi anladım. Onun için de bloğa tekrar elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum. Sen de arayı açma artık olur mu?
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Merhabalar..Allah bağışlasın çok tatlı bir bebiş :)
    Blogunuzu Eylül'le gel blogunda gördüm ve keşfe geldim..Takibe aldım sizi. Bana da beklerim. Bu arada belki ilginizi çeker blogumda ilk çekilişimi başlattım. Katılırsanız sevinirim.

    http://gulsahinsihirlidegnegi.blogspot.com.tr/2014/12/ilk-cekilisime-davetlisiniz.html

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim çok naziksiniz. Ama ben sosyal medya özürlüyüm maalesef.

      Sil
  8. çok tatlı olmuş nilhancım maşallah ne güzel kokuyodur o şimdi :)) o durumda ben de olsam dellenirdim ayrıca....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele sen bir de işvelerini görsen. Tam sevmelik teyzesi.

      Sil
  9. Elacık çok tatlı maşallah nice aylara. Ama o hülya ablanıza ben bile siniroldum okurken :(

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...