4 Kasım 2013 Pazartesi

Haftasonundan

Bu cumartesi çalışmadık. Bünyem bile neye uğradığını şaşırdı. Evde yapılacak iş yok ( inanılır gibi değil ) gidecek arkadaş yok. Ee bu durumda napılır? Tabi ki anneye kahvaltıya gidilir. Kahvaltıda herşeye yumulunur ve tabi ki malum durumdan dolayı, temiz havanın da etkisiyle salıncakta yatay pozisyona geçilir. Gözlerimi bile açamıyordum. Esnemekten gözlerimden yaşlar geliyordu o derece. Ben uyurken kızım bu narları toplamış anneannesinin bahçesinden. Hemen fanusa konup salondaki sehpadaki yerini aldı bu bakır rengi narlar.


Öğlen eve döndük kızımla, baba işten gelmiş yatay pozisyondaydı. Biz de aldık topumuzu çekirdeğimizi attık kendimizi sahile. Önce biraz top, sonra çekirdek molası, sonra park derken hava kararmıştı eve döndüğümüzde. Direkt banyoya soktum küçük hanımı. Yemekten sonra ne oldu dersiniz? Saat 19:00 bile olmamıştı sızdığında :D Pekii biz naptık? Saat 21:00 olmamıştı yatağıma geçtiğimde. Ondan öncesinde koltukta uyuyordum. Kocam da gece balığa çıkacağından herkes uyumuştu cumartesi akşamı saat 21:00 de :D

Ertesi sabah kuzumla başbaşa kahvaltı, evi toplamaca falan derken öğlen oldu. Taze gelen mis gibi sütle sütlaç yapmak istedim ama evde vanilya kalmayınca aroma için ne kullanabilirim diye düşündüm. Çünkü hiç de pijamalarımı soyup markete gidecek havamda değildim. Portakal yetişti yardıma. İçine portakal kabuğu rendesi koydum. Bence harika oldu.


Ben mutfakta sütlaç yaparken kızım içerde kendi kendine faaliyet yapıyordu. Fotoğrafı kendi çekti.


Bu aralar elimde bu battaniye var. Kaynımın oğlu için örüyorum. Ama bebek doğmak üzere ve ben hala yarısındayım. Üzerine bazı motifler koyacağım bakalım ne zaman biter? Bu uyku hali beni mahvediyor. Bir de el uyuşması da başladı.


Ve işte dünün hasılatı. Akşama mis gibi balık vardı.
İlk defa palamut tutmuştu kocam. Normalde balığı avcarlamayız biz. Sadece tuzlarız. Ama palamut, baharat severmiş. Fırınladık. Yanında salata ile mis gibiydi. Akşama yanında sütlaç ohh.

Bol dinlenmeli bir haftasonuydu. Haftasonu iki gün olunca insan farkına varıyor tatilin. 

Neyse kalkayım artık yoksa bana yemek kalmayacak içerde.

Herkese mutlu haftalar.

25 yorum:

  1. anne evi gibisi yok :)) maşallah ne güzel balık tutmuşsunuz afiyet olsun :) öpüyorum sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim zaten balık sevdalısı, şimdi bebeği bahane ediyor her hafta gitmek için :D Buyur beraber olsun.
      Öperim Nihancım

      Sil
  2. Ne güzel dolu dolu bir haftasonu olmuş, her nekadar saat 21:00 da yatakta olmayı hayal edemesem de, özendim yani:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nohutum çok erken. Yata yata şişiyorum resmen. Ondan önce de koltukta sızıyorum. Ama engel olamıyorum kendime.

      Sil
  3. çok güzel bir hafta sonu olmuş şekerim.
    dolu dolu harika..
    sütlaç canım istediii:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızım dün son kaseyi yerken anne bu hafta 5 lt süt al olur muuu? sütlaç yap hepsini dedi yamyam kızım :D

      Sil
  4. çocuklu hayat çok güzel benimkide buyuse de böyle aktiviteler yapsa bir an önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başına dediysem, kalpleri ben çizdim, kesik kağıtları ben topladım, uhu olan sehpayı tabi ki ben sildim :D

      Sil
  5. ohhh nefis bir hafta sonuymuş canım.Zor dönemler seni anlıyorum ama çabuk geçiyor tadını çıkarmalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan biran önce Haziran gelsin istiyorum Sevtapçığım. Hakkımızda hayırlısı.

      Sil
  6. Karnım acıktı gece gece sayende :) Palamut sütlaç, anne kahvaltısı.
    Uyku halleri, orda burda sızmalar güzeldir ama kuzucum dimi. Bu arada battaniye de çok güzel olacak ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gibi uykucu için sorun yok ama sabah 5 te uyanınca geri dalamıyorum :) Battaniye bitecek mi ki acaba Ülkerim. El uyuşması, uyuklama derken.
      Annemin kahvaltısı tok olanı bile iştaha getirir :D

      Sil
  7. İnsanın kendiyle,eviyle vakit geçirebilmesi ne kadar keyif veriyor değil mi? Harika geçmiş haftasonu. Ne güzel. Malum durumu bilemedim ama bebek mi geliyor? Öyleyse hayırlı olsun. Sütlaca ve balıklara bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebek.
      Ailecek evcimeniz. ama bu aralar kızım eve girmek istemiyor. Balık yemek zevkli çünkü hiç birşeyine ben karışmıyorum. hazıra konuyorum :D

      Sil
  8. Sütlaç şahane olmuş,portakal kabuğuyla denemek isterim bende...Canım bana yazdığın yorumuna cevap veriyorum.... Şalgam suyu yapılan kırmızı şalgam değil bahsettiğim...beyaz şalgam ve yazıma şalgamın resmini ilave ettim bakabilirsin...Ayrıca sarılıp pişince arasındakiler dökülmüyor,az miktarda koymak lazım..sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım siz de beğenirsiniz portakallı sütlacı. biz aromasını çok sevdik.
      Şalgamı biliyorum ama onla dolma yapılması çok ilginç tadını merak ettim. bulursam deneyeceğim. teşekkür ederim.

      Sil
  9. Ayyy, öyle güzel anlatmışsın ki işe geri dönmek istediim bi an!
    bende bazen erkennden uyumayı çooook severim. Keşke daha sık olsa :)
    Ece kuzusunun resmi çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haftasonundan dolayı mı işe dönmek istedin? Akşam erken uyumanın bedeli gün bile ağarmadan faltaşı gibi açılan gözler.
      Şimdi o faaliyetin farklı versiyonlarını yapmak için uğraşıyor. Sağol arkadaşım

      Sil
  10. Küçük mucizem in bloğuna erişebilmek çok zorlaştı,hep erişim yok yanıtı veriyor..
    Narlar sanki olmadan toplanmış gibi mi:) Ecenin resmi çok güzeldi,kovada ki balıklar gibi:) Kendi bloğumda soramadım (utanarak koymuştum resmi.zar zorda olsa yüzümü göstermek istemiştim) beni nasıl hayal etmiştin diye soracaktım,burayı meşgul ettiğim içinde özür dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narlar maalesef kuruyan nar ağacından dökülenler. Bloğa erişim sorunundan haberim yoktu üzgünüm.Bu konuda ne yapılacağını maalesef bilmiyorum.
      Ayrıca özür dilenecek birşey yok ki.
      Teşekkür ederim.

      Sil
    2. Bloğundaki adrese mail attım Ayşecim.

      Sil
  11. bi dakka ya hamilemisin yoksa???????????????????????????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVEEEEEEEEEEEEET :D

      Sil
    2. çok çok çok sevindim gül de hamile haberin var mı?:)
      "ve hayatımıza o girdi"de ki gül:))
      aslı doğurdu:)(yazan anne)
      ben ve ilknur da acayip istiyoruz bizden haberler de bunlar:)

      Sil
    3. Gül ve Aslı sanırım eskisi gibi aktif değiller bloglarında. Haberler süpermiş. hepsine selamlarımı sevgilerimi ilet. Darısı sizlere inşallah. allah gönlünüze göre versin cnm

      Sil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...