26 Haziran 2013 Çarşamba

İrem'in dualarınıza ihtiyacı var.






Bu güzel kız, kuzenimin kızı İrem. Daha 9 yaşında. Geçen hafta çarşamba gecesi meydana gelen korkunç kaza sonrası yoğun bakıma alındı. Bir hafta geçti ama hala kendine gelemedi. Herhangi bir gelişme kaydetmediğini söylüyor doktoru, ama anne ve babası yanına girdiğinde İrem onlara tepki veriyor. Özellikle " İrem baban geldi " dediklerinde gözlerini açmaya çalışması hepimize şükrettiriyor. İlerleme kaydetmedi belki ama gerileme de yok çok şükür. Beyninde ödem var. Sürekli uyuyor, bazen ağlıyor. Bence korkuyor, çünkü içeride tek başına. Ağrısı da var kuzumun.

Günde sadece bir defa girebiliyor yanına anne babası.  Annesi yoğun bakımın önünde bekliyor, olurda biri insafa gelir de içeriye alır diye onu. Babası gece arabada uyuyor. Şu melek yüzlü kuzu tekrar böyle gülsün, Allah ailesine bağışlasın onu. Rabbim kimseyi evladıyla sınamasın.

Uzun zamandır yoktum, böyle bir konuyla dönmek istemezdim. Hemen hemen hergün hastaneye gidiyorum. Elimizden dua etmekten başka bişey gelmiyor.

Sizden tek isteğim İrem'in iyileşmesi için dua etmeniz. Ben duaların gücüne inanıyorum. Yorum olarak yazmasanız da, okuyup şifa dilemeniz.

Şimdiden hepinizden allah razı olsun.

Sağlıcakla kalın.

30 yorum:

  1. Rabbim tez vakitte acil sifalar nasip etsin, annecigine-babacigina bagislasin insallah.... Anne - Babaya da sabirlar ve güc diliyorum... Dualarimda sevgili yavruyu unutmayacagim...

    YanıtlaSil
  2. Allah yardımcısı olsun inşallah atlatır bu zor günleri Nilhan'cim

    YanıtlaSil
  3. Acil şifalar diliyorum canım çok üzüldüm. Ama inanıyorum ki en kısa sürede aranıza katılacak İrem, dualarım sizinle. Umudunuzu kaybetmeyin ne olur dayım 1 ay yoğun bakımda kendini bilmeden yattıktan sonra aramıza döndü şimdi çok iyi, sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Acil şifalar diliyorum, çok üzüldüm. İnşallah bir an iyileşip ailesine kavuşur yavrucak, çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  5. Tanri, cocuklarina ayri birer melek yollar diye inaniyorum, o melekleri onu yeniden babasina güldürecek, annecigine simsiki kollarla sarilacak Iremcik..Allah annesine babasina bagislasin onu, tez zamanda iyilikler güzellikler dolsun aileye.

    YanıtlaSil
  6. Allah acil şifalar versin canım, inşallah Allah'ın izniyle sağlığına kavuşur İrem. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  7. ağlıyor mu:( ben de ağladım okuyunca.... Rabbim en kısa zamanda sapasağlam yapsın İrem'i eskisidnen de sağlıklı olsun inşaallah hayırlısıyla ve evladına kavuştursun o anne babayı.. Size de Allah yardım etsin canım

    YanıtlaSil
  8. oyyyy kıyamam allahım sen koru sen annesine babasına bağışla.dularım onunla .nilhan bi değişiklik olursa haberdar et lütfen

    YanıtlaSil
  9. yavrum kiyamam ben ona Allah sifa versin , tez zamanda acsin gozlerini , gulusu hic eksik olmasin . yaktin beni su an :( Allah anne babasina o gozlerini acana kadar sabir versin insallah

    YanıtlaSil
  10. Allah acil şifalar versin.Kalpten dua ediyorum.O annenin babanın neler yaşadığını tahmin etmek zor değil Allah yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun canım Allah en kısa zamanda sağlığına kavuşmayı nasip etsin. dilerim dualarımız kabul olur, anne babasının minik kızımızın yüzünde gülücükler açar. Dualarımız onunla.

    YanıtlaSil
  12. iyi haberlerini alalım inşallah
    acil şifalar... dualarım onunla

    YanıtlaSil
  13. İrem cim,uyan kuzum,uyan ki anne babacığın ve tüm sevenlerini sevindir,Allah sana şifa versin tez zamanda ve birdaha böyle acılar yaşatmasın ailene ve kimselere.Dualarımdasın canım.
    Lütfen bizi bilgilendirin...

    YanıtlaSil
  14. Allah onu anne ve babasına bağışlar ve en kısa zamanda iyileşir inşallah. Ağlaması ,tepki vermesi belki döneceğine işarettir ,inşallah açar gözlerini inşallah...

    YanıtlaSil
  15. Nilhan'ım inşallah biraz daha iyidir İrem. Bir an önce iyileşsin. Allah öncelikle anne babasına ve hepinize bağışlasın İrem'i.

    YanıtlaSil
  16. Insallah guzel haberini aliriz...rabbim kolaylik versin ailesine..tavsiyem bir kurban kestirin ve bir fakiri sevindirin

    YanıtlaSil
  17. Allah hepinizden razı olsun.
    Az önce tekrar konuştum kuzenimle. Bugün tomografi çekilmiş İrem'e. Annesi gözleri açıktı diyor ama sanki bizi görmüyor gibi dedi. Tomografi sonucunu henüz dr la görüşememişler.
    Bir iki haftaya normal odaya alabileceğini söylemiş dr. ama henüz kesin birşey yok maalesef. Diğer kazazedelerden taburcu olan ve normal odaya alınanlar oldu ama İrem hala yoğun bakımda. Ağlamasına bile seviniyoruz.
    Nolur dualarınızı esirgemeyin. Rabbim çocuklarınızı size bağışlasın.

    YanıtlaSil
  18. çok geçmiş olsun acil şifalar...hayırlısıyla sağlık haberlerini verin inşallah....

    YanıtlaSil
  19. Çok geçmiş olsun çok üzüldüm..Allah şifasını versin tez zamanda..
    Onu anne babasına bağışlasın..
    Dualarıma kattım onu da daha fazlasını yapmak isterdim ama elimden birşey gelmiyor :(

    YanıtlaSil
  20. Ah şimdi okudum ben bu yazını. Umarım her şey yolundadır. Umarım melekler korumuştur İrem'i...

    YanıtlaSil
  21. Canım ya çok üzüldüm şimdi okuyorum nasıl durumu bir haber bir gelişme var mı bugün mübarek gün dua edeceğim. :(

    YanıtlaSil
  22. Hepinize çok ama çok teşekkür ederim.

    Size iyi haberlerle geldim. İrem taburcu oldu. Ama bu demek değil ki, İrem tamamen iyileşti. Kuzum maalesef hala konuşamıyor, yürüyemiyor, yemek yiyemiyor, uzuvlarını hareket ettiremiyor. Ama en güzeli gülmeye başladı İrem'im artık. Bilinci açık, bizi duyuyor. Artık gülerek tepki veriyor. Önceden konuşamadığı için ağlamaya yelteniyordu.
    Şimdi haftada üç gün fizik tedaviye gidiyorlar. Ben inanıyorum güzel kızım iyileşecek.
    Nolur dualarınızı esirgemeyin.
    Allah hepinizden razı olsun. Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Ayyy tüylerim diken diken oldu okuyunca..
    çok şükür bu kadarına şükür..Zaten taburcu olması mucize olmuş bence..Allah'ım diğer engelleri de kaldırır inşaallah en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  25. Bloğunuzu yeni keşfettim ve böyle bir olay yaşamış olmanız la çok üzüldüm. Ama tüm kalbimle İrem için dua edeceğim. Rabbim size bağışlamış. Dilerim en kısa zamanda da sağlığına kavuşur ve bu günler hafızalarınızda tatsız bir anı olarak kalır. Birlikte geçireceğiniz sağlıklı ve mutlu bir hayat diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  26. nilhancım çok geçmiş olsun.. inşallah şimdi çok daha iyidir.. büyük allahım şifasını bol bol göndersin kuzumun.. tez zamanda eskisinde çok daha sağlıklı bir şekilde kalksın ayağa yavrum..

    YanıtlaSil
  27. Bir an önce uyanıp annesinin yürek yangısının sönmesini temenni ediyorum.

    YanıtlaSil
  28. Yorumları okuyunca uyandığına çok sevindim,annesive sevdikleri
    arasında eskisinden daha sağlıklı olacak inşallah...

    YanıtlaSil
  29. Nilhan kötü bişeymi var? Ses ver artık...

    YanıtlaSil
  30. Rabbim acil şifalar versin!!!

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...