9 Ekim 2012 Salı

Haftasonundan

Sonunda kavuştuk yağmurlara. Oh bee. Klimasız yatabiliyoruz artık. Geçen ay 188 tl elektrik faturası gelince gitmedi elimiz klimanın kumandasına :) bol bol terledik. Eşim evde yatılabilecek neresi varsa hepsine uğruyordu. Sabah işin yoksa düzelt hepsini.

Neyse artık rahat uyuyoruz. Öyle ki dün güya Karadayı'yı izleyecem , sen tut elektrik git. Neyse yayıldık kızımla kanepeye. Ama benim gözler kayıyor, konuşmam bile kaydı. Neyse tam yatağa geçiyoruz saat 21:00 gibi sen tut elektrik gel. Kusura bakmasın vallahi sırf o geldi diye, gelen uykumu geri gönderemem. Evet yanlış okumadınız dün saat 21:00 de biz ailecek uyuduk. Yuh bize değil mi?

Neyse güya haftasonunu anlatacaz, yağmurdan girdik, klimadan çıktık, elektrikten girdik, Karadayı'dan çıktık. Cumartesi güzel başladı lakin gergin bitti. Haftasonu gelince , biz karı kocaya bi haller oluyor. Gerilmezsek çatlarız mazallah. Neyse pazar günü çok güzel bir yere kahvaltıya götürdü kocam bizi. Ben ödedim ama , en azından mekanı o belirledi. Bir önceki gün yağmur yağdığı için hava mis gibiydi. Ece için harika bir yerdi. Şelaleler, ördekler, balıklar, açık hava, çınar ağaçları... biz mest olduk. Hala biraz gerginiz ama belli etmiyoruz.

 Alabalık tesisi var. Kocaman bir mekan.
 Ece kendine bir arkadaş buldu. Üçümüz keşfe çıktık. Hatta Ece Pepee'de gördüğü için keşif sopaları bulmamızı istedi. Yürüyüş sonrası ganimetlerimizi çekmemişim. Palamutlar, kuru dallar ve çınar yaprakları. Faaliyet yapmak için bizi bekliyorlar. Bu arada ördekleri ve balıkları da ihmal etmedik.

Babamız çok sıkıldı, biz keşif yürüyüşündeyken.  Gerildi. Sonuçta masada yalnız kaldı. Biz çekirdek aile olarak birbirimize yetmiyoruz maalesef. Zaten daha bu sene başbaşa bişeyler yapmaya başladık. Aslında haklı koca, çünkü bizler konuşan bir çift değiliz. Konuştukça tartışacak bişeyler bulmakta oldukça başarılıyız. Dolayısıyla başkalarıyla yapılan organizasyonlar daha keyifli.
Gerildi demiştim, gerginliğini atması lazımdı. Bu da gelen balık teklifini geri çevirmemekten geçiyordu. Biz eve , babamız balığa doğru yol aldı.
Pazar günü ganimetimiz ahanda aşağıdaki gibidir. Elimi bile sürmedim, süremedim. Oldum olası hiç hazzetmem et, balık, tavuk ile haşır neşir olmaktan.Yerken aldığım hazzı söylememe gerek yok zaten. Kilomdan belli. Kocacığım temizledi ve buzluğa koydu.
 Bu mudur? Budur bizim hafta sonumuz. Önümüzdeki hafta balık ziyafetine bekleriz.

19 yorum:

  1. oo bayağı balık yakalamışsınız, ayıklaması çok iğrenç oluyor gerçekten birde kokuyor ya işte o aşamaya tanıklık edip hele de el sürünce ben ağzıma bir lokma atamıyorum, en iyisi sadece yeme kısmında işlev göstermek :)

    YanıtlaSil
  2. Nilhan bu ara ben de erken yatmaya bayiliyorum. daha az bilgisayar, televizyonla hasir nesir oldugumuzdan nasil guze dinlenmis oluyor insan. ama iste bagimliyim kabul ediyorum. tutan mi var her aksam yat erken degil mi? Yok nerede...
    haftaya yemege misafir kabul eder misiniz bu arada?

    YanıtlaSil
  3. Erken yattığınız için tebrik ederim sizi Nİlhan.. Darısı bızım basımıza öyle uykuların
    Haftasonu bizde Alabalık yedik. Kızım benden daha fazla yedi desem yeridir. O yedikçe ben doydum :)
    Ece' de severk yediyse senden bahtiyarı yok :) hem erken uyku hem balık yiyen çocuuk.. ohhh miiss :)

    YanıtlaSil
  4. Ben Sedat keyfine gidiyor, 2 balık yakalayıp geliyor sanıyordum, kızım ek gelir elde edersiniz siz bu balıklardan, adamı her hafta gönder derim ben :P
    Şaka bir yana, zaten acayip severim balığı, böyle bir şansımız olsa işi bıraktırıp balıkçı yaparım adamı :)
    Afiyet olsun, yakın olsanız damlardık aslında :)
    Bebeem başbaşa takılmak nedir ya, bırak romantikliği, alın bundan sonra yanınıza eğlenceli birilerini :)

    YanıtlaSil
  5. ah hiç sorma bizde docayla sizin gibiyiz :))) işine gelmeyen yerlerde o suratını salllar ben gerilirim falan :)) çözümü bulduk biz ayrı takılıyoruz :))) ne o sallandırıyor ne ben geriliyorum... misss keyfim yapıyoruz :))

    herşeye rağmen güzel bir hafta sonu geçirmişsiniz... Kocaman öpüyorum canımcım sizi..

    YanıtlaSil
  6. ooohh balıklar şahaneymiiişşş :)) size geliyoruuuuz

    YanıtlaSil
  7. Bizde Nilhan sizinle tam tersi bir çiftiz bize gezme olsun kimseye gerek duymaz çenemizi düşürürüz..bence iyi ki de gitmişsiniz eminim eceye çok iyi gelmiştir bu keşif gezisi mekan ise 1o numara çok beğendim şimdi orada olmak vardı ya

    YanıtlaSil
  8. Biz de karı-koca gece ikiye kadar bilgisayar oynarız, o saatten önce yatmayız:) Erken yatmak iyidir ama biz yatsak da uyuyamıyoruz:)

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir yere gitmişsiniz böyle, hafta sonları özellikle öğle vaktinde arıza çıkar bizde de acaba açlık şekerimi yükseliyor ne:)
    İyi haftalar.

    YanıtlaSil
  10. çok güzel görünüyor balıklar bende temizleme kısmına pek karışmam
    Kaeadayı çok güzeldi bu arada haftaya kaçırma :)

    YanıtlaSil
  11. aramızda kalsın... biz de karı koca konuşmayı pek beceremeyiz ;)

    YanıtlaSil
  12. Dürr-i Yekta: İyi ki kocam var yoksa bizimkiler benim elime kalsa hayatta balık nedir bilmeyecekler. Kokusu zaten hiç değinmiyorum bile.


    Gülçin: hoş gelirsin sefalar getirirsin cnm.
    Hava serinledi ya burada, yatak da sıcak olunca, insanın yataktan çıkası gelmiyor.


    Adanın Annesi: ben balık burcuyum, tembelim, eşim de çok erken kalkınca, kızım da bize benzedi. yoksa uyumamakta ısrarcıdır. Alabalık ı eşim sevmiyor nedense. Deniz balığına alıştıktan sonra tatlı su balığı adamı cezbetmyor :)afiyet olsun size de :)

    YanıtlaSil
  13. Esra: canım botla çıktılar bu sefer balığa. yoksa kıyıdan attığı zaman bir ayda bir tava kadar anca yakalıyor. Biriktiriyoruz :)Sedat a gelir işini söyleyeyim. Bağımlısı oldu artık. esrar gibi diyor. ama neyseki ne ona ne de bize bir zararı yok. ses etmiyorum zaten gitmesine.
    romantizmi kim kaybetmiş ki biz bulalım Esram :D bekleriz canım her zaman.


    oytunla hayat: siz de mi free takılıyorsunuz artık. ama alıştım mı fena oluyor. iyice çığırından çıkıyor artık. yani dozunu ayarlayabildikçe sorun yok. muck


    Selcen: gelin gelin hepimize yeter. Derya kuzusu bunlaarrr.

    YanıtlaSil
  14. Ayla: Mekan gerçekten çok güzeldi. Sağlam bir fotoğraf makinem olsa objektife neler yansırdı neler? İnşallah bir gün yolunuz buraya düşer be canım. Hep birlikte gideriz.
    Biz maalesef çenemiz düşünce toparlayamıyoruz.


    bahar006:gece ikiye kadar mı? bizim evde asla olmaz. biz oyun oynamayı düşündük bir ara ama hala faaliyete geçmedik. wee almayı falan düşünüyoruz.


    Fadiş: Bizimki uzun süre bir yerde takılamıyor. evde kanepe varken, dışarı çıkmak niye?

    YanıtlaSil
  15. Elif: deme be. Kaçırdım desene. balığı çok güzel yerim :)


    Tibetimin annesi: oley yalnız değiliz :D

    YanıtlaSil
  16. ne güzel biryermiş... bizlerin hayatları çok stresli, ve ister istemez bunu da en yakınımızdakilere yansıtıyoruz, çünkü hesap-kitap yapmadan doağl davranabileceğimiz kişiler onlar..bol bol doğaya çıkıp, çıplak ayakla topraklarda gezinip elektiriği atmak gerek sanırım ,)

    YanıtlaSil
  17. bizimki de balığa gidiyor ama nadirdir eli dolu dönsün :)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel eğlenmişsiniz :) Bol güzel günleriniz olsun Nihan.

    YanıtlaSil
  19. Nilhan' ım Sedat' ı görünce ilk fotoğrafta sıkılmış diye geçirdim içimden :) Niye sıkıyorsunuz bebeem siz birbirinizi, ikiniz de pek komiksiniz oysa niye başbaşa iken komik olamıyorsunuz :))
    Diyene bak deme :)
    Sedat blogu okumuyor sanırsam, bizimki artık her yazımı okuyor aman diim :)

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...