20 Ağustos 2011 Cumartesi

August Rush - Kalbini Dinle


"Yetenekli ve karizmatik İrlandalı gitarist ile genç ve güzel çellist New York'taki Washington Square'de karşılaşırlar, ancak bu sıradan bir gece değildir. Büyülü anlar yaşayan ikili bir süre birbirlerinden ayrı düşeceklerdir. Ancak onları ufak bir çocuk bir araya getirecektir: Küçük bir yetim olan August Rush sokaklarda kendi müziğini yapmakta ve sihirli bir güç tarafından korunmaktadır. Küçük August yeteneğini giderek herkese kanıtlamaktadır " diyor burada.

Film masal tadında. İddialı bir film değil. Koku filminde nasıl olağan dışı bir burun varsa, bu filmde de olağanüstü bir kulak var. Atilla Dorsay bunu yazmış film hakkında. Filmde harika bir müzik var ve çok tatlı bir çocuk. Beni tek tatmin etmeyen ise Türk filmi tadındaki sonu.

Müzik dediğimiz şey sadece enstrümandan çıkan bir ses kesinlikle değildir. Bizler hiç farketmiyoruz ama yağmur yağarken çıkan ses, yürürken adımlarımızın sesi, kuşlar kanatlarını çırparken çıkan ses ve rüzgarın sesi… Herşeyde bir müzik vardır ama siz duyamazsınız… İşte film bu ana fikirle yola çıkmış. 11 yaşlarındaki bir çocuğun kabiliyetini anlatıyor.  Bunların olabilmesi için filmin ruhunuzda uyandırdığı rüzgarı takip etmelisiniz…

14 yorum:

  1. bu filmi iki kez seyrettim, izlenmeye değer bir film

    YanıtlaSil
  2. bu film gercekten çok güzel çok begendim.izlemeyenlere tavsiyem izleyin.En güzeli de filmin sonu :))

    YanıtlaSil
  3. BilimSelim yazısı vardı bu konuda ama bulamıyorum. Sitemde hata var.. düzeltemiyorum.. uğraşmıyorum da slında.. bir bezmişlik hali oluştu bende.. Selim bile büyük keyifle izlemişti bu filmi .. defalarca açtırmıştı bana hatta... Bendekie tkisi de kuvvetlidir filmin.

    YanıtlaSil
  4. Ay buldum;

    http://deli-anne.com/?p=689

    YanıtlaSil
  5. ben de seyretmiştim bu filmi, çok sevmiştim. aynı dönemde seyrettiğim bir film daha vardı, o da çok güzeldi ama bir türlü hatırlayamadım. hatırlayınca söyleyeyim, onu da seyret, bunu sevdiysen onu da kesin seversin ;)

    YanıtlaSil
  6. Öneri ve yorumlar bu filmi izle diyor. Mutlaka izleyeceğim paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Dürr-i yekta: kesinlikle izlenmeli . müzik süper

    otuzundan sonra: pişman olmazsın :)

    aymuca: hadi yaa. çok türk filmi gibi olmamış mı sence de :)

    YanıtlaSil
  8. Deli annem okumuştum o yazını sen yollayınca tekrar tıkladım ve hatırladım. ben evde izlemediğim için kızım maalesef izleyemedi. ama biz dün bebek firarda filmini salya sümük izledik :)

    tibetimin annesi: hatırlarsan muhakkak yaz e mi sibelim.

    çeşnici handan: bence çok keyif alacaksın. iyi seyirler

    YanıtlaSil
  9. müthiş bir filmdi, çok sevmilştim. son sahne özellikle, birleştikleri an... güzeldi.

    YanıtlaSil
  10. uzun zamandır film izlemiyorum sanırım bu çok iyi gelecek bana

    YanıtlaSil
  11. Ben de izledim cok guzel bir film!

    YanıtlaSil
  12. nil: çok türkfilmvari olmamış mıydı ya :D ama gerçekten müzikler can alıcıydı

    şerife: kesinlikle. inan izlediğine değecek

    yemek atlası: kızımın da öyle bir yeteneği olsun şsterdim :D

    YanıtlaSil
  13. türk filmlerini, ve mutlu sonları severim ;)

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...