16 Haziran 2011 Perşembe

Haydi yarışmaya

Anne Sözü Babalar Günü için de yarışma düzenlemiş.Ve şöyle demiş:

Geldik yeni bir yarışmaya daha...
Hani hep dertleşiriz ya,
"keşke, küçüğümün babası biraz daha bilmem ne olsa..."
"keşke, babası biraz daha şöyle davransa..."
"keşke, babası benim için bıdı bıdı yapsa."
gibi.

Babalar gününden önce onlara ne mesaj vermek isterdiniz.
Cuma gününe kadar hadi dökün içinizi, tamamlayın cümlemizi.
deniz_koker@yahoo.com'a yollayın.

"Keşke, babası.............."


Şimdi babişkomuz kızmasın ama biz de katıldık yarışmaya.
İşte cümlelerimiz :)

"Keşke , babası her bildiğini kuzuma öğretse"

"Keşke , babası çocuğunun büyüyeceğini unutmasa ve her anın tadını çıkarsa"

"Keşke , babası hayatın çalışmaktan ibaret olmadığının farkına varsa"

Seni seviyoruz Babişko

3 yorum:

  1. Kesinlikle haklısın Nilhan insan geriye dönüp baktığında pişmanlıklar yaşayabiliyor...Zaman gerçekten çok çabuk akıyor.Çok güzel temenniler bunlar, ben çok beğendim

    Tüm babaların çocuklarıyla geçireceği zamanların çoğalması temennisiyle....

    YanıtlaSil
  2. AYLA: kızım şimdi söke söke alıyor babasıyla geçirmek istediği zamanı :) ben bu duruma çok mutluyum. eskiden eşim ben dilinden anlmıyorum falan diyordu şimdi ise kızım susmuyor :) şimdi de anlamasın da görim onu :)

    tibetimin annesi: tam bir iç dökme olmuş benimkiler. babamız hala okumadı galiba :)yoksa sitem ederdi

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...