14 Mayıs 2011 Cumartesi

Aldım guardımı, ağlamaya hazırım

Az önce işyerindeki çekmecemden iki paket selpağı aldım çantama koydum. Bugün bol bol ağlayacağım. Kendimi biliyorum. Sulugözün önde gideniyim. Nasıl heyecanlıyım anlatamam. Ama çok fazla da beklenti içinde değilim. Kızım beni görünce dans etmek yerine beni isteyebilir, ağlayabilir... ya da süpriz şekilde şaşırtabilir.

Bu arada iki gündür bloglara giremiyordum. Kendi kumanda panelime de ulaşamıyordum. Bugün girince şaşırdım. Allahım şu bloglarımızı kaybetme korkusundan kurtulmak istiyorum artık.

5 yorum:

  1. Çok büyük bir mutluluk olmalı, inşallah gösteri çok güzel bir biçimde geçer. Darısı başımıza:)

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım gösteriniz çok güzel geçer inşalah..kızımızın performansını merak ediyorum foto ekle sonra olur mu..
    ağla canım ağla inşallah hp böyle mutlu ve gurur verici olaylarda mutluluktan ağlarsın..

    YanıtlaSil
  3. ağla arkaadşım ağla nasılsa mutluluktan ağlıyon valla bnede heyecan yaptım düşündüm bizizmkisi olsa nasıl olur diye baktım kendime:)aaa ağlıyorum:))

    YanıtlaSil
  4. böyle bir mutluluğa ağlanmaz mı hiç? ağla doyasıya...

    YanıtlaSil
  5. Ayla: Çok güzel geçti Aylacım.Darısı size :)

    Necla: Ekledim bile :)İnşallah canım.

    Sezobigo: Ağlamamak elde değil ki :)

    Tibetimin annesi: Ağladım rabbime şükürler ettim. muhteşem bir duygu

    YanıtlaSil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...