30 Aralık 2010 Perşembe

Denedim Biliyorum

Türkiye'nin en uzun Olay Total Effects zincirinde yer almaya hazır mısınız?

Siz de Olay Total Effects'nin yaşlanmanın 7 işaretine karşı etkisini merak ediyorsanız,
Ben de Olay Total Effects denemek istiyorum! zincirinizi kurun. En uzun zinciri siz oluşturun, Boyner'den alışveriş çekleri ve orijinal boy Olay Total Effects Gündüz Kremi
kazanma şansı yakalayın!

Ben de zincirimi oluşturdum.



En uzun zinciri oluşturursak zincirdeki herkese Birer olay total effect gündüz kremi hediye

Sadece bu da değil “Ben de Olay Total Effects Denemek İstiyorum”zincirini yaratan 1 (bir) üye 3.000TL değerinde; 2.,3.,4.,5. Üyeler ise 1.000TL değerinde Boyner alışveriş çeki kazanacaklardır.

Üyeliğe falan gerek yok. sadece mail adresi yeterli. Linki bloglarınızda da paylaşabilirsiniz.
Şimdiden teşekkürler


Bedava krem baldan tatlıdır di mi ama :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...