5 Haziran 2018 Salı

Kutlamalar Başlasın!

Efenim bizim soyumuz taa Victorialara dayandığından, tek kutlama kesmez bizi. Serde prenseslik var ne de olsa. Kaç ay öncesinden aldık elbisesini. Elsa da Elsa. Ne prim yaptı Elsa bu arada. Gelene gidene gösterdi elbisesini. Evin her yanı sim oldu ama olsundu önemli olan onun mutluluğuydu. Geçen ay da parti malzemelerini aldık.  Sıra geldi ikramlara. Sarma istiyormuş hanımefendi. Verdik siparişi anneanneye. Patlamış mısır da tamam. Bir çeşit kurabiye de yaptık mı oldu bu iş.

Normalde 12 si olan doğumgünümüzü karne öncesine aldık. Çünkü  karnelerden sonra çoğu öğrenci yaz tatiline ayrılacakmış. Diğer sınıflarla birleştirilecekmiş kalan öğrenciler. Biz de öyle olmasın, kendi sınıfıyla kutlasın diye erkene aldık partimizi. Kaç aydır geriye sayım yapıyorduk zaten, erken olması kuzumun işine gelirdi.

Pazartesi izin aldım, evdeki temizlik için. Ece yi anneanneye bıraktım çünkü temizlikten hoşlanmıyormuş evladım. Sanki ben bayılıyorum. Derken pazar gecesi kabusum oldu. Ela nın burnundan iki kere kan geldi. Sabaha kadar ne senaryolar, planlar döndü durdu beynimde. Doğumgününü iptal etsem mi, yardıma gelen ablayı iptal etsem mi, annemi arasam başında mı duysaydı....

Kızımın beklediği gün gelmişti. İptal etmeyecektim hiçbir şeyi ama motoru takacaktım. Abla işi erken bitirecekti, parti biter bitmez de soluğu hastanede alacaktık. Görünürde bişey yoktu , tahlil verdik, tansiyon ölçtürdük. Geç gittiğimiz için sonuçları alamadık. Hatta burun kanamasına o kadar odaklanmıştım ki, parmağındaki iyileşmeyen dolamayı göstermek aklıma bile gelmedi. Sonra da onun için kızdım kendime.

Tahlillerde burun kanamasını tetikleyen bişey çıkmadı şükür. Pıhtılaşmaya bakıldı, hemograma bakıldı sonuç iyiydi. Ama demirimiz eksikmiş. Takviye verildi. Kılcal damarları daraltsın diye pomad ve bir fısfıs. Bir daha kanarsa da kbb ye yönlendirip lazerle yaktıracakmış. İnşallah gerek kalmaz.

Dönelim partiye. Kuzum çok eğlenmiş. Anlata anlata bitiremedi. Hepsi sarmalara saldırmış. Annemle babamdan allah razı olsun. Pinyatayı Ela patlatmış. Dans etmişler derken varan - 1 TAMAM.

Darısı cumartesi günü evde kutlayacağımız doğumgününe. Onu da atlattık mı tamamdır.


Haydi herkese iyi haftalar.


10 yorum:

  1. Masallah küçük hanima . 😊 nice senelere insallah . 💕

    YanıtlaSil
  2. ayyyy gerçek piremses o tabikideee ve mutlu da olmuş oh oh ne güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl mutlu. Anlata anlata bitiremedi

      Sil
  3. Vuhuhuuuu nasıl bir güzelliktir o ♥
    Tam prenses olmuş...

    Burun kanaması bazen psikolojik olabiliyor Nilhan, Bir arkadaşımın kızının arada peşpeşe kanıyor. Gerildiği dönemlere denk geliyor genelde. Yaptırmadığı tahlil kalmadı onunda. İnşallah bir daha tekrarlanmaz. Ev partinizin de detaylrını istiyorum ;)

    Güzel prenses iyi ki doğmuş, mutlu olsun hep ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anası kim şekerim :)
      Burun kanaması kabusum bu aralar. Dr tekrar ederse lazerle yaktıralım diyor. Ama ben bu işlemi yaptırabileceğimi düşünemiyorum.

      Sağol canım benim.

      Sil
  4. Allahım Elsa kostümünün bu kadar yakıştığı bir çocuk daha görmedim yeminle! Ki yaklaşık bi milyon Elsalı kız çocuğu görmüşümdür :))
    Çok tatlı kuzu, çok güzel geçsin tüm ömrü,onun, ablasının ve tüm çocukların...
    geçmiş gitmiş olsun burun kanaması da inşallah Nilhancım..
    Sevgiler pek çok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Esenim. Çok teşekkür ederim. Çocuklar hep mutlu olsunlar bu dünyada.
      Sevgiler canım.

      Sil

Sen de yaz yaz yaz
Bir kaç satır yaz
Dök içindekileri :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...